lunes, junio 06, 2011

Propostas 15M

Por fín souben cales eran as propostas que debatiron en tantísimas asambleas os do 15M.
En algunhas estou de acordo, e noutras a verdade é que non, en absoluto ademáis (debo ser un cerdo capitalista XD pero por exemplo o de restaurar os 426 euros indefinidamente a todos os parados non creo que sexa boa idea, ademáis que é unha porrada de diñeiro que non existe ahora mismo en España despois da xestión bastante mala que experimentamos nestes anos). Pero bueno, moitas cousas sí... outras non tanto... entón qué teño que facer? non sei se estou de acordo co 15M ou non XD Aparte, vexo pouca concreción en algunhas cousas e... demasiada noutras, por exemplo, 30% de recorte no que o Estado transfiere a organizacións to tipo de Sindicatos, partidos, agrupacións relixiosas... porqué 30 e non 40? ou 70? ou incluso, porqué non o mínimo posible? xa que estas organizacións teñen os seus afiliados, que o paguen eles, non?

Logo, creo que hai cousas que faltan, bastante importantes, non se dice nada sobre combatir o fraude fiscal, non nos paraísos, senon dentro da propia España, ahí sí que hai chicha. Dícese que a economía sumergida en España ronda o 20% do PIB e eso é unha animalada. O fraude á Hacienda Pública... porqué non se saca ese tema no 15M? Non se dice nada de controlar a duplicidade de funcións na administración pública e supervisión sobre o traballo dos funcionarios nese campo... tal vez unha parte variable do sueldo en función da eficiencia axudaría a que moitos fixeran algo máis que tomar cafés dentro dos concellos e facer fotocopias. Control sobre profesorado (eso é algo que me chirría moito porque o levo vendo de cerca desde hai anos) universitario. ¿porqué ninguén no 15M dí nada do pobrísimo nivel universitario español? Recordo que nunha lista das 100 mellores universidades do mundo había unha ou 2 españolas... penso que hai temas máis profundos que deberían ser revisados...
Porqué ninguén protesta contra a fonte de desechos e auténtico furado económico propiciado polo cine español, que se leva case 100 millóns de €, e que xenera únicamente pérdidas??? Porqué non invertir eso en fomento de políticas activas de paro e I+D??? qué coñe xenera o cine aparte de gafapastas que fan películas que sólo van ver eles??? eu non quererería que os meus impuestos os levasen eses chupócteros...

Eu añadiría algo máis: multa cuantiosa e posterior cánon especial á SGAE polo roubo ilegal que nos está facendo a toda a población española desde fai anos. Xa que andamos con cifras, poñámoslle un 90% de cánon ó seu cánon a productos electrónicos e material de copyright XD. Non aportaría moito ó Estado, pero penso que toda a ciudadanía estamos ata a coronilla desa panda de ladróns e sinvergüenzas... e o a gusto que nos íbamos quedar!! XD

Estas son algunas de las medidas que, en cuanto ciudadanos, consideramos esenciales para la regeneración de nuestro sistema político y económico. ¡Opina sobre las mismas y propón las tuyas en el foro!


1. ELIMINACIÓN DE LOS PRIVILEGIOS DE LA CLASE POLÍTICA:

o Control estricto del absentismo de los cargos electos en sus respectivos puestos. Sanciones específicas por dejación de funciones.

o Supresión de los privilegios en el pago de impuestos, los años de cotización y el monto de las pensiones. Equiparación del salario de los representantes electos al salario medio español más las dietas necesarias indispensables para el ejercicio de sus funciones.

o Eliminación de la inmunidad asociada al cargo. Imprescriptibilidad de los delitos de corrupción.

o Publicación obligatoria del patrimonio de todos los cargos públicos.

o Reducción de los cargos de libre designación.


2. CONTRA EL DESEMPLEO:

o Reparto del trabajo fomentando las reducciones de jornada y la conciliación laboral hasta acabar con el desempleo estructural (es decir, hasta que el desempleo descienda por debajo del 5%).

o Jubilación a los 65 y ningún aumento de la edad de jubilación hasta acabar con el desempleo juvenil.

o Bonificaciones para aquellas empresas con menos de un 10% de contratación temporal.

o Seguridad en el empleo: imposibilidad de despidos colectivos o por causas objetivas en las grandes empresas mientras haya beneficios, fiscalización a las grandes empresas para asegurar que no cubren con trabajadores temporales empleos que podrían ser fijos.

o Restablecimiento del subsidio de 426€ para todos los parados de larga duración.


3. DERECHO A LA VIVIENDA:

o Expropiación por el Estado de las viviendas construidas en stock que no se han vendido para colocarlas en el mercado en régimen de alquiler protegido.

o Ayudas al alquiler para jóvenes y todas aquellas personas de bajos recursos.

o Que se permita la dación en pago de las viviendas para cancelar las hipotecas.


4. SERVICIOS PÚBLICOS DE CALIDAD:

o Supresión de gastos inútiles en las Administraciones Públicas y establecimiento de un control independiente de presupuestos y gastos.

o Contratación de personal sanitario hasta acabar con las listas de espera.

o Contratación de profesorado para garantizar la ratio de alumnos por aula, los grupos de desdoble y los grupos de apoyo.

o Reducción del coste de matrícula en toda la educación universitaria, equiparando el precio de los posgrados al de los grados.

o Financiación pública de la investigación para garantizar su independencia.

o Transporte público barato, de calidad y ecológicamente sostenible: restablecimiento de los trenes que se están sustituyendo por el AVE con los precios originarios, abaratamiento de los abonos de transporte, restricción del tráfico rodado privado en el centro de las ciudades, construcción de carriles bici.

o Recursos sociales locales: aplicación efectiva de la Ley de Dependencia, redes de cuidadores locales municipales, servicios locales de mediación y tutelaje.


5. CONTROL DE LAS ENTIDADES BANCARIAS:

o Prohibición de cualquier tipo de rescate o inyección de capital a entidades bancarias: aquellas entidades en dificultades deben quebrar o ser nacionalizadas para constituir una banca pública bajo control social.

o Elevación de los impuestos a la banca de manera directamente proporcional al gasto social ocasionado por la crisis generada por su mala gestión.

o Devolución a las arcas públicas por parte de los bancos de todo capital público aportado.

o Prohibición de inversión de bancos españoles en paraísos fiscales.

o Regulación de sanciones a los movimientos especulativos y a la mala praxis bancaria.


6. FISCALIDAD:

o Aumento del tipo impositivo a las grandes fortunas y entidades bancarias.

o Eliminación de las SICAV.

o Recuperación del Impuesto sobre el Patrimonio.

o Control real y efectivo del fraude fiscal y de la fuga de capitales a paraísos fiscales.

o Promoción a nivel internacional de la adopción de una tasa a las transacciones internacionales (tasa Tobin).


7. LIBERTADES CIUDADANAS Y DEMOCRACIA PARTICIPATIVA:

o No al control de Internet. Abolición de la Ley Sinde.

o Protección de la libertad de información y del periodismo de investigación.

o Referéndums obligatorios y vinculantes para las cuestiones de gran calado que modifican las condiciones de vida de los ciudadanos.

o Referéndums obligatorios para toda introducción de medidas dictadas desde la Unión Europea.

o Modificación de la Ley Electoral para garantizar un sistema auténticamente representativo y proporcional que no discrimine a ninguna fuerza política ni voluntad social, donde el voto en blanco y el voto nulo también tengan su representación en el legislativo.

o Independencia del Poder Judicial: reforma de la figura del Ministerio Fiscal para garantizar su independencia, no al nombramiento de miembros del Tribunal Constitucional y del Consejo General del Poder Judicial por parte del Poder Ejecutivo.

o Establecimiento de mecanismos efectivos que garanticen la democracia interna en los partidos políticos.


8. REDUCCIÓN DEL GASTO MILITAR

ELIMINAR EL SENADO.

NORUEGA, SUECIA, DINAMARCA, NO TIENEN SENADO, ALEMANIA SOLO 100 SENADORES y EE.UU. UN SENADOR POR CADA ESTADO.

LOS GRANDES TEÓRICOS DEL DERECHO INTERNACIONAL Y CONSTITUCIONAL OPINAN QUE ES UNA CÁMARA INNECESARIA, PRESCINDIBLE Y QUE ESTÁ EN EXTINCIÓN, ¿ENTONCES POR QUÉ TENEMOS QUE MANTENER A 260 SENADORES?

DE ESTA FORMA AHORRAREMOS 3.500 MILLONES DE EUROS CADA AÑO.

ELIMINAR LA PENSIÓN VITALICIA DE TODOS LOS DIPUTADOS, SENADORES Y DEMÁS

"PADRES DE LA PATRIA".

ELIMINAR A TODOS los diplomáticos excepto un embajador y un cónsul en cada país. No es posible que gastemos en esto más que Alemania y el Reino Unido).

Con eso, y con rebajar un 30% las partidas 4, 6 y 7 de los PRESUPUESTOS GENERALES DEL
ESTADO (transferencias a sindicatos, partidos políticos, fundaciones opacas y varios), se ahorrarían más de 45.000 millones de Euros y no haría falta tocar las pensiones ni los sueldos de los funcionarios, como tampoco haría falta recortar 6.000 millones de Euros en inversión pública.

CON LA MITAD DEL DINERO QUE EL ESTADO SE AHORRARÍA CON ESTAS MEDIDAS,

SE ACABARÍA LA CRISIS EN ESPAÑA

Por el cambio de la ley electoral, y por una democracia participativa de verdad, donde nuestra opinión, la de los ciudadanos, sea lo que gobierne, no una papeleta cada cuatro años y que hagan con ella lo que quieran sin dar cuentas ni explicaciones.

Por el cambio de la ley electoral, y por una democracia participativa de verdad ¡Espabilemos de una vez! ¡No sigamos dormidos y aletargados!

Non sei..
Está ben, pero todo este movemento me sembrou bastantes dudas desde o comenzo. Primeiro... os que levades léndome desde hai 3 anos, saberedes que en máis dun post ataquei toda esta parsimonia, deixadez, falta de preocupación de toda a población española en canto a todo o que estaba pasando. Pareceume indignante que os 2 partidos políticos principales non se puideran poñer de acordo en cuestións básicas para o bienestar general. Pero máis me pareceu que os sindicatos estiveran calados coma vermes con todo o que nos estaba caendo, pasando do 12 ou 13% ó 21 que chegamos no desempleo, aparte de non chegar acordos cos da patronal -outros máis-, imposible que vaiamos ben así... e eso, que a xente estivera coma "possi... eh? qué se lle vai facer?". Pero de todo esto hai 3 anos. 3! non 3 semanas. Úleme raro que empezara xusto a poucos días das eleccións.
Despois, a heteroxeneidade das protestas, dentro das manifas e campings hai xente con carteles de "pagar menos fisco" a outros que "pagar máis e máis protección para os que non teñen medios", outros que son independistas, outros son anti-zp, outros anti-pp, outros anti-bancos, outros antisistema -que por certo, xa que son antisistema, que digan qué sistema quéren, fijo que hai un diferente por persona-, outros que van facer promoción dos seus partidos pequenos, como houbo xente do BNG, IU e UPyD que intentaron meterse e facelo seu... había xente con pancartas de "en galego" pero falando portugués, outros con pancartas de "salvemos a los animales" e outros con euqueseiqué. Logo miles de asambleas, nas que parece que discuten horas cómo mellorar o país, tal cual o video de La Vida de Brian que puxen o outro día... e medidas concretas concretas.. non vexo moitas, a verdade, aparte que o de atacar á clase política con reducirlles os dereitos parece máis, desde un punto de vista externo e apartidista coma o meu (non voto, non me gusta ningún), parece máis unha vinganza ou algo así XD en parte sí estou de acordo con reducir privilexios esaxerados... pero... de verdade con eso queren arreglar o país? van finos. Hai moito máis, e cousas que ainda empezando a cambiar hoxe levarían anos de superar, xa que o problema de España en moitas materias é estructural.
O outro día rinme cando dixeron que o paro descendeu... en 80.000 personas nun mes, 9/10 traballos son temporales, e un 40% no sector servicios (ou sexa, camareros, bedeles de hotel e pouco máis..).. sí señor, así se amaña o paro, facendo que os ingenieros e licenciados se metan na hostelería... de todos xeitos con todo o desempleo que nos causa Alemania co dos pepinos xa se volverá a aumentar para Junio o ratio (¿porqué pola resposta tibia, coas orellas baixas e 5 días despois do goberno non protestaron os do 15M?).
Non sei, a mín ségueme xenerando dudas este movimiento, o outro día oín outra tontería brutal por parte deles, que parece ser que discutían cómo se podería mellorar o pobre nivel de educación en España e parece ser que o que falaban era que non podía ser que nos colexios se puxera ningún tipo de símbolo relixioso e que a clase de relixión se debería de abolir. Sí señor, en cousas coma esa demóstrame que a esta movilización non ma poido tomar en serio. Alomenos non ó 100% ainda que logo esteña a favor de moitas cousas que promulgan, dito sexa, sendo moitas delas de perogrullo (castigar ós corruptos, non ó control de internet, asistencia obligatoria a plenos por parte dos políticos...)-.

Ademáis hai un tema que sei que me vai traer cola si o comento, pero, deixareino no aire. Eles falan de Democracia Real, acaso non a hai? é decir, unha manifestación de 2000 personas, unha acampada de 50 en Vigo ou 200 en Madrid, incluso poñámonos burros e digamos que 100.000 personas acampan en Madrid. Realmente se creen en posesión da "democracia real"? 10 millóns de personas votaron ó PSOE, e 12 ó PP acaso eso non é democracia? se a xente estivera tan descontenta non votaría, ou alomenos non irían o 80% dos votos a eses 2 partidos, non? Realmente eses 50 de Vigo, e eses centos en Madrid se creen representando ós 40 millóns de españoles? Pode ser certo que compartan indignación, pero... máis... non estaría tan seguro, e máis vendo que todo ese movimiento influeu CERO nas eleccións... eu déixoo ahí, foi unha reflexión que tiven co meu irmán XD

Por último añadir que me parece extraño eso de #spanishrevolution... realmente me dá a sensación de ser unha seña de auténtica dominación externa anglosajona XD porqué non "revoluciónespañola"? tan vendidos e preocupados de cara ó exterior estamos todos??
Ah e outra cousa máis, tamén houbo pancartas de “no somos mercancía de…” pero “sí lo somos de las compañías de comunicación”... para estarse queixando deso, ben que se sirven delas si se pasan todo o día en facebook e similares XD A BERROS é como se había que comunicar se tanto se queixan de Telefónicas e Vodafones. Nós somos os que lles damos valor e cartos ás marcas e compañías, que convenzan ós demáis de que non compren en determinadas tendas, que non faigan contratos con determinadas compañías e que non metan cartos en determinados bancos. O día que pase que haxa un 5% da población que cambie o seu hábito e se comporte desa maneira, empezarei a tomarme coma algo serio un movemento así.

4 comentarios:

Grilo do Demo dijo...

"e máis vendo que todo ese movimiento influeu CERO nas eleccións..."

Cierto, pero creo que mucha gente no se enteró. No vi nada de esto en la tele (porque no veo la tele, no porque no lo echen) pero en la radio oí a tertulianos decir cosas como "estos jóvenes se niegan a votar" o "llaman al voto nulo", cuando claramente pedían el voto para partidos pequeños, a elección, obviamente, de cada uno. Dado que lo vi/oí varias veces en radios y periódicos, y lo que es más importante, en ningún caso vi que los medios dijeran lo que realmente pedía el movimiento (y si lo hacían era de pasada, rápido y bajito, como un tertuliano), para esta hipótesis voy a dar por hecho que los grandes medios transmitieron un mensaje erróneo o incompleto.

Entonces, quienes tienen acceso a la información real son los que leen panfletos (no basta con cogerlos, obviamente) y los que leemos páginas de internet. Eso ya reduce el porcentaje de enterados un muchísimo por ciento. Pero muchísimo chísimo, porque piensa en toda la gente que no lee internet y toda la que desde un principio los considera perroflautas y ni les presta atención a los panfletos.

Y después están los que, a pesar de haberlo seguido por internet, no se enteraron de nada. Estos días vi gente en el foro y otras internetadas diciendo que "lógico que gane el PP, si los de izquierdas abogan por el voto nulo", gente que es fácil comprobar que entra en internet todos los días. Supongo que eso sólo puede suceder porque tenían esa idea formada desde el principio y la dieron por buena sin leer nada con detenimiento.

No suelo decir esto pero con estos medios de desinformación es imposible que ningún movimiento influya en nada. Y dicho esto, si alguien con más conocimiento me asegura que estoy equivocado lo aceptaré, porque mi conocimiento es bien escaso (excepto lo de que pedían el voto a partidos pequeños, eso sí que lo tengo totalmente claro), pero lo poco que pude ver con mis ojos fue eso.

Enlil dijo...

Que ninguén se enterou? Pero si eles mismos son un lío! Como dixen todo parecía (alomenos ata o de agora) tan heteroxéneo que non se sabe qué é exactamente o que querían. Penso que eso influeu en que moitos en tertulias e TV tampouco souberan ben qué decir, e por suposto, sempre hai os típicos que xa se montan o seu mundo na cabeza, pero eses xa teñen a súa opinión antes de oír nada.

E sigo decindo o do párrafo ese que dixen que podía traer cola XD: penso que armaron moito barullo, pero que non hai tanta xente activa coma poida parecer neste movemento. ¿50 acampados en Vigo discutindo sobre o que é o mellor para "o sistema", coma se fose unha reunión de sabios na ágora da antiga Grecia? Ummm a mín non me inspira confianza, e máis logo de ver o listado de temas que sacaron no seu foro oficial... (aquí non hai desviacións nin ruído posible na comunicación)

Xoio Carmesí dijo...

Paréceme un temaa apasionante polo de sociolóxico que esconde detrás pero levaría páxinas e páxinas desgranalo todo, así que a modo twitter (que gran medio de comunicación do pensamento!!!) deixo un enlace dun artículo dunha persoa bastante pouco sospeitosa.

http://www.lavanguardia.com/opinion/articulos/20110531/54162868172/incomodas-reflexiones.html

PD: Nin todo o que di a tele é falso nin todo o que aparece en Internet ou en panfletos verdadeiro ;)

Grilo do Demo dijo...

Bueno, lo que dicen los panfletos es verdadero en cuanto a que realmente recogen la ideología que tienen los acampados, que son quienes los escribieron... Otra cosa es que sus propuestas sean realistas o no, que sean buenas o malas, pero no van a mentir ellos mismos acerca de lo que piden!!!