lunes, noviembre 22, 2010

Diario dun vi-king VII - A Subconsciente Rebelión

Bueno, como estiven pensando que vai pasar unha boa temporada ata que volva actualizar esta sección, e realmente teño coma un 25% da nova demo-CD feito sólo, cambiei de opinión e vou deixar a nova canción dispoñible para baixar.
A primeira persona que a oeu dixo que lle gustara e que era algo así coma unha nova búsqueda de horizontes musicales. Eu.. non o creo. Pa mín é outra máis, mellor cas anteriores (son un renegado XDD), pero non moito máis. De feito suelo ter moi boa opinión nas primeiras veces que oio as cancións despois de telas rematadas e pouco a pouco voume desinflando pensando que non é para nada bon material. Vós diredes:

***O link quedou desactivado, os que cheguedes tarde a esta entrada, tócavos esperar a tela demo rematada***

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Pues yo no veo que sea una gran evolucion, pero si que encuentro que las partes "sinfonicas" han aumentado su peso dentro del tema. El uso de pianos me gusta pero me sigo quejando de esas baterias que se notan demasiado que son programadas (sobre todo en las partes rapidas y en los platos, aunque ya se que no es facil). Sigo pensando lo mismo que hace unos meses: gran calidad que se esta pudriendo en tus estanterias. Muevelo, tiu, muevelo aunque solo sea por blogs!!!!
Un saludo,
Rowerto ;)

Enlil dijo...

Sí, eu tampouco creo que sexa unha "evolución", pode que a persona que a oeu lle parecese novedosa esa melodía medio árabe da mitad-final, pero non creo que haxa moito máis.
O das baterías.. :( creo que é bastante complicado facelas moito máis reales, o único que podería facer sería mellorar as guitarras cun aparato que nos veu que poido conectar ó ordenador que simula un amplificador por medio dun programa, pero tería que poñerme o seu tempo para aprender cómo vai, e ahora mismo estou bastante ocupado :S Incluso podería empezar a pensar en meter voces para algunha cousa concreta, pero eso co tempo..
Pois moitas gracias polo comentario!!
Eso sí, o de movelo.. dame moito pao, vendo uns cuantos paos que me caeron porque Yova o metera no Recopilatorio aquel, poido intuír que hai xente que cree indignante comparar facer algo así con grabar algo dun grupo real...
Os únicos que me moveron (e sin o meu permiso nin nada parecido :O, cómo o conseguirían???) foron os daquela páxina rusa jajaj qué cousas!!
Pero bueno, a mín dame que seguirei facendo cousas para mín mismo básicamente e para pasalo ben :)
Gracias outra vez Rowerto!!

Anónimo dijo...

Creo que tener una mala experiencia (por lo del recopilatorio lo digo) no es pretexto para no seguir moviendolo. Opino que toda esa gente que cree que es indignante un one-man-band es porque no tienen ni puta idea de los esfuerzos que esa persona debe hacer para conseguir lo que, por ejemplo, tu has conseguido. Y es tan facil de cerrarles la voca como darles todo lo que tienes para hacer esa grabacion y decirles que intenten hacerlo, a ver que pasa.
Para empezar el 50% lo deja en el primer dia, otro 10 lo ira dejando poco a poco y el resto no tienen ni la imaginacion suficiente para hacer un solo tema. Es algo increiblemente dificil llegar a donde estas tu, meu, no lo olvides y sientete orgulloso de lo que has hecho.
Aunque solo sea en los blogs en los que sueles parar (supongo que lo haras), pero dejales algo de ese material. Tal vez te encuentres con que mas gente de la que crees te apoya y le gusta lo que haces.

El bajo como lo grabas, tiu? Haces lo mismo que con las guitarras? Y lo de las guitarras no te seria mas facil (y con menos cacharrada) usar algun programa tipo Cubase y una tarjeta de sonido (con las Live de SB ya se pueden hacer cosas interesantes, y cuanto mejor la tarjeta mejor el sonido, obvio)? Sacas una pista de audio sin las guitarras y grabas por encima.

Bueno, siempre es un placer seguir oyendo esas cosas que "hecas solo para ti" y hablar contigo.
Un saludo,
Rowerto.

PD: si necesitas ayuda con algo y te puedo ayudar cuenta conmigo!!!

Enlil dijo...

Nah tampouco é que fora unha mala experiencia, cando de algunha forma xa te esperas que vai haber unha parte de xente que te increpe por "roubar un sitio" (ainda que ninguén dixera que era para fomentar concertos de grupos!) pois non te pilla tan de sorpresa. Os requisitos eran Metal e Gallego, e moi mal tería que facer as guitarras eléctricas para que non se catalogara coma Metal XD
Ademáis, buff como se non houbera recopilatorios e recopilatorios! E ainda queren facer máis! A cousa quedoulles un pouco estancada, pero non por sacar 1 recopilatorio a cada pouco (e sempre coas mesmas bandas) un se vai a dar a conocer moito máis.

De momento vou deixar un pouco o material que teño en recámara, seguirei compoñendo a partir de mediados de diciembre ata febreiro ou marzo, e despois sí que recollerei o teu consello e empezarei a deixalo por algún lugar, pero non antes de acabar todo. Pode que retoque aínda algunhas cousas feitas. Incluso o deixarei en Metalicia jajaj a ver qué me dicen por ahí XD

Pois o baixo faigoo exactamente igual que as guitarras, un baixo sampleado previamente e do que teño elexido un sonido. Nesta nova demo teño previsto facer algo máis diverso, sempre co mesmo fondo, e pode que nalgún extracto cambie tamén o baixo ou añada outro diferente. É o pouco bon que ten andar cun programa do estilo, hai moitas posibilidades, ainda que eu sempre elixa a mesma base de instrumentos para sonar máis homoxeneo de canción a canción. O único que cambiei con respecto ás creacións de fai 5 anos foi o sonido do pedal (é coma se me comprara un que me sona mellor XD)

Para as guitarras véxoo moi factible o do interfaz co programita que simula un ampli. O aparato cabe nunha man e ahí enchúfaselle o cable da guitarra, e entra polo audio. O único que me pode levar tempo é chegar a controlalo e exprimilo. Se funciona ben, intúo que tamén lle podería meter baixo descargando un programa para ampli de baixo.
Pero creo que esto o deixarei para máis adiante, aparte ainda que sone mal, téñolle o seu cariño ós samples :D
Para a próxima demo estudiareino máis :P e tamén voces estaría ben.

Se tan lendo esto os do grupo co que ensaio vanme decir que me tire ó río, porque sempre lles digo que non teño ideas para sacar e que as saque o outro (o co-fundador conmigo). Logo él diceme "deixade a Diego sisi... que ta moi ocupado sacando cousas pa sí mismo ¬¬" jajaj
Un saludo e gracias polos ánimos!!


PD: un exemplo de cómo pode quedar programa + interfaz é o que fixo o meu amigo cun intendo de sacar a segunda canción que temos desa maneira para pasarlla ó batería e baixo (corto na mitad porque despois hai fallos varios, xa que non se sabía ben a miña parte de guitarra):

http://www.goear.com/listen/06bc044/mileth-no2-proba-tracker-interfaz-guitarra-mileth

Enlil dijo...

intento*

Anónimo dijo...

Sigo diciendo que te seria mas facil con un previo y directo al line-in de la tarjeta. Asi eliminas ese sonido malo de guitarras porque usas la señal directa del previo, es decir, sonaras como suena el previo. Te lo digo porque nosotros es lo que hacemos (lo unico programado son las baterias, no pudimos grabarlas en estudio)y el resultado es, en mi opinion, optima.
http://www.myspace.com/totumrevolutumgalicia

Enlil dijo...

Wow pois a verdade é que sonades genial!! O estilo chámame tamén a atención, non sabería cómo catalogarvos :D
Canto tempo fai que empezastes? Non me sona de ver concertos vosos anunciados :O
Seguide así! e xa avisarás a próxima vez que toquedes!

Pois a verdade é que non sei, é certo que sona mellor incluso que co interfaz (ainda que me queda por sacarlle proveito agora que o compramos :P:P) pero tal vez o problema sexa a falta de tempo de meterme a algo coma Cubase. Vírao na casa dun amigo e mareeime, parece que o teña que estudiar para sacarlle proveito jajaj e eso buff esa é unha das razóns polas que sigo co tracker que utilizo, como xa o controlo (e ainda non ó 100%, diría que nun 80%) pois dame vagancia empezar con outro... pero xa o veremos no futuro :P agora que logo me irei para o paro, terei todo o tempo do mundo para empezar a mirar cousas XD
Un saludo!!

Anónimo dijo...

XDD Mejor lo malo conocido que lo que esta por conocer?? XDD
Para lo que lo quieres es tan facil como armar una pista con el wav del tracker (sin guitarras o sin lo que quieras) y otra configurarla para grabar lo que entre por linea de tarjeta (desde el propio mezclador de windows).
Tocas mientras grabas y listo.
Como veras, usar Cubase para lo que quieres es mas facil que pegarle a un ciego (dios me perdone XDD ). Evidentemente otra cosa es si quieres controlar el programa, cosa que me parece imposible porque por lo que he visto es increiblemente amplio.
Incluso si el tracker que tienes puede hacer un midi con las baterias (o los sintes), lo haces y montas ese midi en el Cubase y listo (como mucho tendras que reasignar los bancos de sonido, que a veces se desplazan), sin tener que transformar en wav ni nada (evitas asi que si el tracker tiene poca salida de audio te queden los volumenes muy descompensados).

Gracias por lo de las grabaciones. Y si, el estilo es fusion (si alguien sabe que es eso meloexplique XD ) y tal vez por eso me llamo la atencion (estoy un poco cansado de un solo estilo).
En cuanto a conciertos ya hemos tocado en Foz (pub Leyton, donde nos trataron de puta madre, te lo juro, comida, bebida y alojamiento todo por la cara), en San Ciprian (Arroutada 2010), en Coruña (disco Ola Green con Codename y Primitive) y en Ferrol (pub Amboage, mi madre vaya escenario, con Raze). Y ahora mismo estamos para tocar en Guitiriz el 10 de Diciembre, pero no se el nombre del sitio ni el otro grupo con el que tocaremos(creo que hay conversaciones con Crucifuck de Salamanca y con Lethal Vice de ¿Vigo?).

Perdon por el troncho XDDD

Anónimo dijo...

Ah, y yo llevo tocando con ellos desde Septiembre u Octubre del año pasado (2009). Ellos (bateria, voz y uno de los guitarras) ya llevaban un par de años componiendo.
De hecho me fue muy facil porque ya tenian todo cerrado, solo hacia falta aprenderse los temas.

Enlil dijo...

Habería que ver posibilidades sí, ainda que é eso, ahora como me acomodei co que sei, dame un pouco de pao empezar con algo novo. Como moito irlle añadindo cousas pouco a pouco está ben :D
Guitiriz quédame algo lonxe desde Vigo, quizáis un pouco máis cerca desde o meu pueblo, pero non estou moi a menudo aló arriba.
Tocastes no Leyton Underground!? jajaj Foz quédame ó lado da casa e suelo salir no verán alí, e o sitio ese é máis ou menos novo, ainda sólo fun un par de veces ou 3. Se vistes ó camarero calvete é un dos meus amigos desde a infancia, tá tolo perdido, ten cada historia... eso sí, cando lle dá a venada pincha metal a saco XD
Pois a ver se vides por Vigo logo,sí, lethal vice son daquí, de feito ensaian xusto na hora seguinte á nosa na universidade :D
Paréceme raro que non teñades máis repercusión, hai montón de grupos que non é que digan moito e son máis "populares"... :D