martes, noviembre 23, 2010

Bizarradas Musicales: Norrin Radd / Nesmetal

Chegado de Canadá, Norrin Radd é un friki do sonido NES de 4bit e do death metal técnico que se propuxo facer unha mezcla totalmente impensable... máis aló de mezclar Metal con teclados 4bit ó estilo de Machinae Supremacy ou eso que está tan de moda últimamente do Nintendocore, ou de facer versións en plan metal de bandas sonoras da NES, o rapaz intentou facer Death Metal con sonido Nintendo!!
O resultado de Norrin Radd é algo que chama a atención porque por veces podemos pensar mentres o oímos que poderíamos estar xogando perfectamente a calquera daqueles xogos da Game Boy, e por outras veces o ollo vaisenos ó peaso de riff potente que sería ese piribipiupiu cunha guitarra de verdade. Moi interesante, e moi friki :D

http://www.myspace.com/norrinraddnesmetal



Nesmetal é outro exemplo que xunta o death progresivo co sonido NES.
Un día teño que poñerme eu a facer algo con este sonido, que tamén os teño no programa tracker que utilizo :P Non sei se chegaría a facer algo semellante ó que fan eles, porque a pesar de ter un sonido que moitos opinarán como "cutre", non deixan de ter ideas musicales moi interesantes.

http://www.myspace.com/nesmetal

2 comentarios:

Grilo do Demo dijo...

Pues la primera canción de ese vídeo me parece metalerísima, bastante más que la mayoría de nintendocoradas de esas que oí por ahí, de hecho casi parece un midi de una canción de Metallica o yo qué sé. La segunda no tanto. Y del Nesmetal ese no fui capaz de escuchar más de un par de minutos.

Por cierto, ¿sabías que Norrin Radd es el nombre "real" de Estela Plateada? Pozí pozí...

(Tengo pendiente decirte algo de la canción del otro día, es tan rara que tengo que reflexionar un poco más sobre ella :P)

enlil dijo...

Anda! pois a mín ulíame que non podería ser o nombre do fulano. Sería bastante extraño que os seus pais o chamaran así XDD
Pero no, non tiña nin idea da orixe!
Ah e no myspace de Norrin Radd hai unhas cuantas nas que canta, e xa se vé que non "chilla" tipo Core XD (a min non me acaba de convencer ese estilo, sigo preferindo a Machinae Supremacy)
O segundo grupo é moito máis extraño, eso é certo, de feito a mín tamén me costou oír todo o que ten no myspace e co Norrin Radd oín todo o disco do tirón de fondo mentres facía cousas por aquí.

Ah Subconsciente Rebelión... medo me dá que o penses tanto XD tan extraña é? (algo extraña sí que pode ser, pero pensando no concepto do album tan abstracto que teño na cabeza, vai haber máis sorpresas "extrañas" me dá a mín jajaj)