jueves, septiembre 22, 2011

... e qué foi do exorcismo de Necrobutcher???

Ésta foi unha entrada que me atopei a principios de Agosto en varias webs; Jørn Stubberud aka Necrobutcher, o baixista de Mayhem que estaba pimplao perdido naquel documental (dios, ese eructo cheiroume aquí XD), sería víctima dun exorcismo practicado por un sacerdote evanxelista destes mediáticos que teñen en USA chamado Bob Larson.

Fuente 1
Fuente 2
Fuente 3



Segundo o propio Necrobutcher: “NRK is sending me over to Phoenix, Arizona next week. There’s this famous preacher. I’m not a believer, so I think he’s a quack. A very religious guy. He’s an exorcist; that’s what he does. I’m just there for the fun of it. He’s gonna perform an exorcism on me on national TV. So it’s gonna be wild as fuck and, of course, I don’t expect to suddenly be free from some demons or whatever. I’m just there for the fun of it and for the hell of it.”

A cuestión é que non hai videos nin máis novas sobre esta curiosa noticia que supostamente tería que ter pasado sobre o 15 de agosto...

Para mín que o Necrobutcher ainda seguía coa moña cuns colegas e decideu facer esta broma, porque non me cabe outra. E por outro lado, cómo é que ningún deses medios non investigaron/desmentiron esto nunca máis?? ...a de bolas que nos meterán e nós sen enterarnos...

viernes, septiembre 16, 2011

Microreviews Septiembre'11 - III


Opeth - Heritage (2011)
Prog-Rock
Myspace
Åkerfeldt says: "We don't care about the opinions of others, if the DM fans cannot handle this, that is their problem". Also, he became tired of extreme metal already in the 90s and says that he has wanted to make this kind of record ever since he was around 20 years old.

O novo disco de Opeth prometía ser diferente do que levaban feito, e de feito foi así. Ós que seguimos a Opeth desde hai anos, sen duda Heritage traeranos á mente aquel disco experimental e acústico chamado Damnation. Unha rareza para o que levaban facendo Opeth a principios do 2000 que non estaba exenta de calidade e emotividade. Neste novo a parte metálica e, xunto con ela, os growls, están totalmente fóra. Hai algunha que outra guitarra eléctrica, eso sí, pero para nada facendo riffs Death, senón que está máis cerca do Rock Progresivo e Jazz-Rock que outra cousa, é decir, é coma se fixeran un álbum no que afondaran nos extractos máis calmados e as partes máis Jazzies, funkies e progresivas de Watershed e Ghost Reveries. Adeus a calquera atisbo de agresividade, gutural e o Metal progresivo está case que contado. Para mín sen duda eso é malo, moi malo, porque Opeth perden a mezcla tan interesante entre sonoridade extrema e a melancólica atmosférica setentera, para dedicarse completamente a adentrarse no mundo Prog-Rock no que Pink Floyd, King Crimson, Yes, Cream, Jethro Tull ou incluso Beatles poden virse á mente.
Pero o realmente malo de Heritage non é que sexa excesivamente suave, Damnation érao, o malo de verdade é que por primeira vez en moito tempo Opeth non me dicen nada personalmente. O disco faise largo e, por suposto Mikael e a tropa tocan ben, pero a mín non me chegaron en absoluto as súas composicións aquí.
Mención aparte para unha das portadas máis ridículas do ano.
O peor disco de Opeth que saleu? Para mín sen duda, poido aceptar que esteña ben tocado e que incluso a alguén lle parezca un álbum decente -e non moito máis- de prog-rock ambiental, pero a mín non me gustou e supoño que se siguen este camiño direi adeus ó grupo poñendo o Ghost Reveries, Deliverance ou Still Life no reproductor, e contareilles coma último concerto o de Vagos deste 2011 (gran concerto, por certo, pero non quero ver outros Anathema a próxima vez). Así que, sen asustarme polos fans incondicionales dos suecos, e sendo coherente co meu pensamento sobre esta banda e este disco, non teño medo de botar por terra un dos -hoxe xa extintos- "pesos pesados" do Metal dos últimos 20 anos. Dedicado ó señor Åkerfeldt -que sempre lle gustou rirse moito dos demáis- e a tódolos fanáticos de Opeth que se están poñendo o álbum 10 veces seguidas por día ata que lles acabe gustando porque a cuberta leva o nome Opeth.
3
/10
Seica hai xente que se enfadou e todo co álbum éste XD



Dust And Bones - Rock And Roll Show (2011)
Hard Rock
Myspace
Outros adoradores máis do Hard-Party Rock ochentero, que conseguen exactamente a mesma sonoridade, coa mesma forma de compoñer, mesmos clichès, mesmos estribillos e mesmas letras que todos aqueles que saliran en masa ata colapsar o mercado do Hard Rock americano. Ofrecen o que prometen desde a primeira canción e non decepcionan. Aqueles que lles guste o Hard Rock do tipo de Aerosmith, Tesla, Danger Danger, Motley Crue, primeiros Bon Jovi, etc igual encontra algo que lle interese. Para o meu gusto, hai centos, miles,... houboos e haberáos, que toquen este mesmo álbum con pequenos matices diferenciales. Polo resto, non poido decir que esteña mal, pero a mín aburríronme moito. 2/10


Einherjer - Norrøn (2011)
Viking Metal
Myspace
No no no no no! qué está pasando que últimamente non escoito un disco decente? Pero bueno, o máis importante... a qué están xogando Einherjer? porque para sacar "esto" ben podían deixar a cousa como estaba. Xa cando uns amigos os viron este verán no Summer Breeze e parece ser que fixeran un concierto estático e aburrido, segundo eles, que quedaron bastante decepcionados, algo ulía mal coa volta dos noruegos que o deixaran por aló de 2003 cun discazo coma Blot. Despois de oír Norrøn, confírmanme a mín mesmo que na volta dos Einherjer hai algo que non funciona. Se en directo parece que esteñan desexando acabar desde que empezan e logo sacan unha colección de cancións que pouca honra lle fai ó nome do grupo, quédame claro que ahí houbo intereses non artísticos para que Einherjer retomaran o camiño 8 anos despois. Tal vez se leven uns diñeiros bonitos coas confirmacións en festivales e quixeran facer un novo tour para recaudar máis? Tal vez os proxectos que empezaran quedáranse en borrajas? Pode que ambas cousas...
Bueno, falando un pouco do disco, poido falar sen duda dun dos albumes menos inspirado dos noruegos. Algo obligado é darlle un vistazo a traballos anteriores, e ainda que todos son diferentes entre sí, mellores ou peores, tiñan un algo que os facía especiales e moi orixinales. Este novo tamén é diferente ós previos, pero nunha onda moito máis mediocre, que calquera grupo medio que fixera Viking Metal nas alturas do 2011 podería facer. As melodías, os riffs.. ah aqueles riffs viciantes do Blot... desapareceron completamente. O que nos encontramos agora é moito máis medio tempo lento, que nos pode recordar a uns Bathory ou Moonsorrow por cachos; hai certas melodías que logo das 3 ou 4 veces que oín o disco, pois non están mal, pero resultan do menos atrevido que fixeron e case que calquera que leve un tempo oíndo Pagan-Viking Metal podería emparentar con algo. Os solos parecen estar feitos nunha mañá de resaca, moitos riffs son unha versión mala do seu estilo, pero polo menos poderemos contentarnos con algún marca da casa que deixa un bon sabor de boca momentáneo, as estructuras non sorprenden coma o fixeron case que en cada un dos seus traballos pasados... ademáis para empezar encontrámonos unha canción de 12 minutos que é do máis vacía e insulsa, que fai temer polo resto.... realmente mal comezo. Einherjer convertéronse nun grupo de segunda división, e eso vindo duns tipos que fixeron álbumes épicos e orixinales é un baixón total. Tiñan razón, e dalgunha forma sabíano, cando pararon porque dixeran que non poderían mellorar o que fixeron en "Blot". Obxectivamente... cóstame poñerme nesa situación con Einherjer, pero obxectivamente, o álbum non é horrible, pero esperábame moito máis. 4/10
Link

Mike Tramp - Stand Your Ground (2011)
Hard Rock
Myspace
Levo un bon rato pensando antes de empezar a escribir esta microreview, oíndo por segunda vez o disco do ex-cantante de White Lion:
-"Mike Tramp... ¿a qué coñe se me parece este estilo con esta voz que xa oíra antes?... Def Leppard... sí tal vez un pouco, pero no... obviamente tamén un pouco de White Lion, xa que foi o cantante deles... podería ser algo de Hard Rock ochentero... pois sí, ten ese aire, pero este disco ten un punto moi, como dicen por ahí "radio-friendly", non hai case solos de guitarra antes da parte final e os riffs son bastante básicos... Bon Jovi ou Aerosmith? penso que me estou acercando.... tal vez un pouco máis comercialillo, si... e eso que con Aerosmith case dou no clavo... pero ehmm xa o teño! Summer of 69!! Brian Adams con pelo longo e con guitarras distorsionadas que se distinguían.. ah! cómo perdeu cos anos e tanta baladurria...
... que me perdo! Pois eso, este álbum de Mike Tramp é a combinación entre os anos rockeros de Brian Adams cun toque Hard'80s e un outro a The Chramberries, a mellor definición que se me ocorre, e non está nada mal.. Rock 'n Roll radiable e disfrutable, do que xa non se fai en anos e do que nin incluso as radios apostan por él xa."- 6/10


Dibbukim - Az A Foygl Un A Goylem Tantsn (2011)
Yiddish Folk Metal
Myspace
Sei que vos estades a preguntar o mesmo que me preguntei eu no seu momento: "qué coñe é Yiddish Folk Metal?" Ben, neste enlace tedes o que é o Yidis ou Yiddish, eu tamén o aprendín agora mesmo XD xa que non me sonaba de nada!
Indo coa música, o que nos ofrecen os suecos Dibbukim é un folk metal bastante extraño e inclasificable. No proxecto están dous membros de Yggdrasil e mezclan ese folk con metal ó estilo de moitos novos grupos que se atreven a fusionar ritmos étnicos ou do folklore popular con guitarras eléctricas. Aquí sempre me suelo preguntar, cómo é que o único grupo cercano ó metal que o fusionara con gaitas e folk galego foi Astarot?... a Mallory deixémolo coma o que se definían, "gaita'n roll"... Pero Astarot eran Hard Rock... e ainda así moita xente ríase deles... en fin... penso que ainda hai algo por facer co folk galego que ninguén fixo, o malo é que me temo que a audiencia local proferiría carcajadas e menosprecios... onde esteña un grupo de "Thrash" que se quite o resto XD
Pois eso, que me vou polas ramas, o resultado de Dibbukim é un folk que ten un aire ó dos grupos de folk metal ruso, pero non exactamente, por veces sona máis a unha polka-metal extraña. No apartado vocal hai dueto, tanto ela coma el cantando en voz clara. E a verdade é que é digno de escoitar. A mín deixoume contrariado, xa que dependendo da canción e do momento chegoume a gustar bastante... ou todo o contrario -hai certos desafines por parte da rapaza que... ou eso mo parece a mín, claro, non coñezo se as melodías vocales Yiddish se crearon desa maneira-.
Logo, hai covers de cancións tradicionales Yiddish mezcladas con orixinales deles, que obviamente calquera de nós non diferenciará XD unha rareza digna de darlle un vistazo e que acabei pensando que tiña potencial para ter sido algo moito mellor... haberá que esperar ó seguinte disco. 6/10


Black Tide - Post Mortem (2011)
Pop-Metalcore
Myspace
Oín decir que os membros de Black Tide, os xovenes membros desta banda estadounidense, tiñan como influencias principales a Iron Maiden, Megadeth e Pantera, e de feito, ainda que mezclaban moitas cousas no seu primeiro disco, Light From Above, sí que se vía certa influencia, e realmente era un album bastante decente e decía boas cousas cara ó futuro desta nova banda. Cando me puxen a oír Post Mortem, realmente quixen quitar o álbum logo da segunda canción, porque o cambio a venderse completamente ó mercado quinceañero de Pop-Rock-Metalcore é brutal. É realmente unha bazofia de disco coma unha catedral, peor aínda que o de Morbid Angel. Non hai por onde coller este Pussy-Core para fans de Crepúsculo, tantos queixidos e "uuuuuuuhneeeuuunaaaa" queimáronme, tal vez teña esta tan mala sensación porque crín no seu día que este grupo tiña potencial para ser un bon grupo de Heavy-Thrash...
Post Mortem é o enterro prematuro para esta banda, a pesar de que haxa un bo traballo instrumental e de producción, pero sinceramente, esto é unha vendida e un dos peores discos do ano, tal vez as únicas que non opinen o mesmo sexan as fans de Bullet For My Valentine, Avenged Sevenfold ou Funeral For A Friend, que encontrarán nos novos Black Tide outra nova banda que adorar. Para o resto, a evitar a toda costa. 0/10


Edguy - Age Of The Joker (2011)
Hard Rock/Power Metal
Myspace
He aquí un grupo sobrevalorado cun frontman sobrevalorado. Oín decir de todo sobre Tobias Sammet, un xenio, unha mente maravillosa, un creador sen límites, un dos que fixo renacer o Power Metal en Europa con calidade fóra do normal...
xa... e qué máis?
Non vou decir que todo o que fixo Edguy e Avantasia sexa cutreiro, cada unha destas bandas ten as súas cancións concretas que non están mal, pero dahí a considerar ambas bandas coma algo fóra do normal... un bon exemplo é este novo álbum, á altura de todo o último que lle oín ás bandas de Tobias nos últimos anos.
Logo de oír a mediocre canción Robin Hood, fíxen un xogo parecido a aquel de "sigue la canción", pero dun xeito moito máis divertido, que sería seguir, sobre todo os estribillos, logo das primeiras notas, pero sin ter oído previamente o álbum. E bueno, penso que calquera que seguise o Hard&Heavy ochentero e o Power noventero poderíase sacar un bon montón de puntos, porque, e ahí tá o quiz da cuestión, Sammet é simplemente un recopilador de riffs, melodías e estribillos Pop-Rock-Hard&Heavy-Power de entre o 1980 e o 1995 ós que varía a veces con mellor gusto, a veces con peor, e a veces máis descaradamente e a veces menos. ¿Eso é ser un xenio? Por favor...
...o que non quita que para os que viviron menos toda esa movida, Edguy resulte un grupo atractivo e cun punto de personalidade (XDDD). Xenios foron outros, que a partir dunhas influencias sacaron no seu día algo totalmente diferente e que non sonaba exactamente a nada feito anteriormente. Edguy sona a outros e por encima tamén a repetición de sí mesmos en moitas partes de Age of the Joker. O colmo.
Sempre crín que arredor deste tipo houbo un gran despliegue de márketing porque non pode ser doutra forma que hoxe en día sexa tan popular. 3/10


Nocturnal Fear - Excessive Cruelty (2011)
Thrash-Death Metal
Myspace
Ainda que o álbum destes thrashers americanos empeza cun riff made in Slayer, o que nos atoparemos é unha mezcla curiosa entre voz máis ben blacker con riffs e sección ritmica que cabalga entre o Thrash old school e o Death Técnico. Así, por momentos pódenos vir á cabeza uns Witchery, Destruction, Overkill os mesmos Slayer ou incluso algún riff parecido a algo de Sabbat vín nalgunha canción. Excessive Cruelty é un album totalmente headbanger e sen tregua, con moi bos momentos e temas. No punto malo encontrámonos cunha falta de orixinalidade que a suplen con riffs en xeral moi agresivos e molones -ainda que máis dunha vez nos poidan recordar a outra cousa-, e algún que outro solo de guitarra que non me convenceu nadiña (uff Human Shield...). De todos xeitos, sen ser un hito na historia do Thrash, os Nocturnal Fear marcáronse un bon disco. 6/10


Dream Master - Spread Your Wings (2011)
Heavy-Power Metal
Myspace
Dream Master son un grupo argentino nado no 2001 que alterna entre o Power europeo-americano e o Heavy clásico. Un referente fiel para atinar por onde andan os tiros con esta banda pode ser o traballo de Tobias Sammet no último de Avantasia, ou os Edguy menos hardrockeiros, que á súa vez, como dixen antes pillan bastante influencia dos clásicos dos xéneros mencionados. Tamén podemos adiviñar influencia duns Stratovarius sen teclados e menos neoclásicos ou Iron Maiden (co que o cantante mantén un certo aire).
Realmente, non creo que este álbum esteña mal, hai, eso sí, altibaixos e cancións bastante decentes mezcladas con outras mediocres. Tampouco se lle pode achacar nada ó aspecto técnico nin sonido, polo que volverei con ese "algo" intanxible que fai que un disco non che acabe de entrar por algunha razón e que se condene ó olvido en cuestión de horas logo das primeiras escoitas. Tal vez a falta de gancho de moitas cancións e a de orixinalidade (e é que hai moitas bandas facendo case o mesmo) xoguen en contra de Dream Master. 3/10


Serenity - Death & Legacy (2011)
Symphonic Power Metal
Myspace
Acordábame destes austríacos polo anterior disco, que era un máis de Power europeo con moito teclado, pero non moito máis. Cando puxen este novo Death & Legacy hei de confesar que foi dar as notas da primeira canción logo da intro, e xa me estaba frotando as mans para matinar epítetos contra Serenity. Sobre todo cando hai o parón guitarrero e entra a voz co baixo e batería. Buf a miña mente rebosaba daño. Pero foi poñerme con todo o álbum, e, a pesar de que me costou oílo de primeiras enteiro.... bueno... e de segundas e incluso terceiras, hei de admitir que a cousa mellorou considerablemente e con elo a miña opinión.
O estilo non é nada novo, Power sinfónico cunha influencia máis que notable, sobre todo na voz, de Sonata Arctica. Tal vez ese sexa un dos puntos polos que me costou pillalo e ainda hoxe Serenity non me acaba de gustar de todo. O vocalista rállame a unha altura inimaxinable; é coma o Tony Kakko pero máis pasteloso. De feito sempre que canta, imaxinome a un tio con ollos pechados cara ó ceo e movendo as máns dun lado para outro con moito dramatismo, extendéndoas, agarrándose o peito, os xenitales, cerrando puños... ehm espero que non faiga esas dúas cousas ó mesmo tempo XD
A cuestión é que Serenity móvese bastante ben polos terrenos musicales que persigue, con boa composición, que non peca de excesivo pasteleo, e dando o que promete. Piano, arreglos orquestrales e moita épica están de trasfondo e proporcionan certa variación ó traballo, que, por outro lado e como segundo punto negativo adolece dunha duración demasiado extensa (1:07:13). Penso que se prescindiran de un par de temas, o conxunto gañaría, pero... eles decidiron que non... Polo resto é un bon álbum para os amantes do Power Metal orquestal con tintes progresivos. 7/10

viernes, septiembre 09, 2011

Enuma Elis - Sons & Demos (2011)


Unha pequena ficha técnica, que sempre me molou facer estas cousas :D

Banda: Enuma Elis
Álbum: Sons & Demos
Lanzamento: Setembro 2011
Discográfica: No
Componentes: Enlil (todo o que sona e o que non sona tamén coa axuda do Schism Tracker)
Estilo: Instrumental Tracker Dark Metal
Influencias: Symphonic Metal, Black Metal, Gothic Metal, Epic Soundtracks, Progressive Metal, Doom Metal, New Age,..

2012 Version:
1. Ah! Tristes Aqueles Soños (5:42)
2. Visións - O Espello Deformador (6:11)
3. A Palabra, A Agonía (1:11)
4. Subconsciente Rebelion (9:55)
5. Eterna Perdición (4:21)
6. Capita Mortua (4:06)
7. Demo (0:52)
8. Inferno Prós Innombrables (3:44)
9. A Extinción Do Tempo (1:07)
10. Son (8:10)
11. Entrada Ó Vortex (2:12)

jueves, septiembre 08, 2011

Microreviews Septiembre'11 - II


Demonical - Death Infernal (2011)
Death Metal
Myspace
Normalmente empezo a oír un disco sen ter nin idea do que vai salir, collendo case que ó azar do disco duro para ver qué sorpresa me depara o día. Algo así faigo cando coloco algo de música no MP3, é o mellor para formarse unha opinión obxectiva e non contaminada por ninguén de primeiras. Así foi como puxen a Demonical e cos primeiros acordes de "The Arrival of Armaggedon" dixen: "tan sueco coma as tías das pelis de Paco Martinez Soria, sin duda". A verdade é que é palpable a influencia tanto de Hypocrisy, coma de Edge of Sanity, Dismember, Grave, Emtombed e incluso coma de Amon Amarth. E o certo é que se vos gustan eses grupos vexo difícil que non vos pegue a gana de mover a perna poñendo Demonical, que xoga co mid-up tempo na maior parte do álbum, guitarras profundas e "rasposas", típica voz gutural que cumple, e riffin' agresivo e directo, por veces máis cercano ó death old school e por veces máis cercano ó melodeath e incluso con certo toque épico coma en "March of Victory". Todo moi cohesionado e compacto, Death do bon. 8/10



Sideburn - Jail (2011)
Hard Rock
Myspace
Qué sería de Am I Blood se non existiran Metallica, de Tierra Santa se non existiran os Maiden, de David deMaría se non existise Alejandro Sanz ou de Lady Gaga se non existira Madonna?... e é que hai grupos que coma lle pasa a Sideburn, probablemente estarían facendo algo moi diferente da súa vida se non existira o seu grupo fetiche, neste caso ,AC/DC. Desta forma, Sideburn convirtense nunha especie de Airborne suízos que utilizan o mesmo sistema de facer Rock que eles, cantan sobre as mesmas temáticas e incluso cun rexistro sonoro similar, que sería AC/DC xuntado coa época Killing Machine-British Steel de Judas Priest (o cantante ten máis que un aire a Halford, claro está, salvando as distancias) e cun toque bluesy-southern Rock.
Polo que, os que non soportades os grupos-tributo pouco orixinales abstédevos, en cambio os que non vos importe demasiado, aquí teredes unhas cuantas cancións de xenuíno Rock, que non están peor que calquera cousa que fixera AC/DC nos últimos 15 anos -ainda que esto non é para nada complicado-, e que penso que cadra xenial como música de fondo mentres bebes unha birra dun local de moteros.
Por dios, "Shout It, Shout It Forever"!!! é "Hell Bent, Hell Bent For Leather" ripeado vilmente!! XDD. Un punto menos do que pensaba poñer por ese plaxio XD 4/10


Skuldom - Kill This Fucking World (2011)
Black Metal
Official
Sempre pensei que un grupo de Metal Extremo podería funcionar perfectamente sen baixo pero con guitarras, o que nunca pensei que algunha cabeza tola argallaría, sería xuntar un baixo, batería e voz e poñerse a facer Black Metal. Eso é o que os neozelandeses Skuldom fan, e cun resultado do máis inesperado e crudo. Descubríraos fai un tempo co video totalmente insano de Orgiastic Blasphemy, e é realmente chocante ver a un grupo de Black no que non hai guitarras e liderado pola voz dunha rapaza, bueno, esto último cada vez é menos chocante :D O baixo está distorsionado ata o extremo para dar a sensación de guitarra extraña, e fai que o sonido deste "Kill This Fucking World" sexa sucio, extremo e moi "crust" no que se refire ó único instrumento de corda. En canto ós temas, encontramonos cun Black Metal moi "old school" e con moi pouca melodía (obviamente), no que o grupo se centra en transmitir unha sensación de caos totalmente opresiva. Penso que ós amantes do Black extremo, cunha batería que varía o necesario para non causar monotonía sónica excesiva, poderían disfrutar a Skuldom. Eu no. 3/10


Trivium - In Waves (2011)
Thrash - Metalcore
Myspace
Ah! Trivium... grupo con tantos fans coma detractores... e do que me é difícil poñerme nunha situación concreta. Non é que me flipen os seus anteriores discos precisamente, pero dentro do que cabe puiden gustar dalgún riff ou canción concreta, incluso nos seus momentos máis "core", porque se os tíos están inspirados poden compoñer moi ben. O que sí me pasou con todos os seus discos, desde os máis Metalcore ós máis Thrash é que oídos enteiros resultanme cansinos, e eso é o que se me repite en "In Waves"; a pesar de encontrarme con cancións bastante traballadas e dignas dun bon headbanging, hai momentos de flaqueza nos que o corpo me pide cambiar o chip a outra cousa. Non sei se se debe á voz rasgada-core ou ó rexistro limpio que por veces parece producirme un escalofrío de grupillo MTV punk-rock, e eso que Trivium parece que tentaron correxir un pouco eso e darlle un toque Hetfield-Flynn xa desde "The Crusade", pero non me convence e témome que non o fará nun futuro. É unha pena que a parte vocal me tire tanto para atrás a un grupo, pero non o poido remediar con Trivium, e unido a eses momentos nos que parecen ter un cartel decindo "MTV teens available to play at your show", fai que outra vez o considere un álbum inconsistente. Unha pena, porque hai partes musicales que volven a ser moi boas. 4/10


Dotma - Sleep Paralyses (2011)
Symphonic Power Metal
Myspace
Brr outro grupo novo de "female fronted symphonic operatic power metal" XD... e eu que pensaba que esta moda estaba empezando a remitir... Neste caso trátase dunha banda finlandesa que non aporta excesiva orixinalidade ó saturado xénero, pero que alomenos non trata de copiar descaradamente os primeiros traballos de Nightwish. Esta variante do Power á que lle añadimos un toque de gótico fácilmente nos pode traer á cabeza a grupos do tipo de Delain, Visions of Atlantis, últimos Epica... cos que Dotma comparte ese gusto por intentar facer melodías elegantes a través de unha línea suave e accesible, sen chegar a ser un intento popeiro coma últimamente Sirenia e Tristania. O tenor que de vez en cando acompaña á rapaza dalle un toque máis solemne, facendo recordar en algunha parte a uns Therion sen demasiada inspiración nin ganas de experimentar, pero que ainda así reconforta.
Tal vez o punto máis negativo veña de parte da cantante femenina, que non se esforza o máis mínimo por escapar dos clichès típicos do xénero e limítase a reproducir a mesma voz que moitas outras e que irremisiblemente nos leva a pensar en Simone Simons ou Floor Jansen.
Disco do montón, hoxe en día esíxolle máis a este tipo de grupos dos cales en cada país hai un cento. 5/10


Electric Earth - Touching The Void (2011)
Alternative Hard Rock
Myspace
Outros suecos facendo Hard Rock, ainda que as influencias destes non son tan ochenteras e/ou glammers como viña sendo habitual nos meus descubrimentos deste carácter. Máis ben poden estar influenciados por grupos máis noventeros e modernos, coma poden ser os Foo Fighters, Soundgarden, Stone Temple Pilots, Seether e similares, ainda que de vez en cando metan uns toques de Hard añejo que poderíamos emparentar directamente con Led Zeppelin. Incluso tamén algo máis propio do Stoner Metal, que colle, penso que á súa vez, bastante desa escola de Rock setentera coma os citados ou Black Sabbath. Non son unhas influencias que personalmente me cautiven, coma tampouco me cautiva este álbum, a pesar de que poido oír sen problema algúnhas cousas das bandas citadas, e que dentro do que cabe, Electric Earth non o faigan mal nese intento de facerse "banda MTV-Rock"... pero a mín non me gustaron. 3/10


Abigail - The Lord of Satan (2011)
Black-Speed Heavy Metal
Myspace
Éste "The Lord of Satan é unha recopilación dos.. mellores? -cómo serán o resto..- temas da banda xaponesa de 20 anos de antigüedade Abigail. O grupo en cuestión parece ser que estivo certamente activo nestes 20 anos e sacaron numeroso material en forma de Splits, EPs e algún album enteiro, De feito este é o seu cuarto recopilatorio na súa historia, case coma Iron Maiden e a súa máquina de exprimirlle os cartos ós fans XD Non sei se éstes fan eso de sacar recopilatorios coas mesmas cancións unha e outra vez, ou directos case iguales pero grabados en distintos lados, pero tampouco é que me quedara moita gana de sabelo, xa que a música de Abigail non me atraeu demasiado. O que fan é un Heavy-Punk fusionado con Thrash e Black, con voz rasgada e cun sonido sucio a máis non poder. As cancións do recopilatorio teñen toda a pinta de ser grabadas a machete, igual nunha toma e todos xuntos á vez, tipo concerto na sala de estar (¿qué é eso de medios modernos e pistas de ordenador? hai que ser trves de verdad e poñer o radiocasette a grabar! Chrome Ist Krieg!!). Eso sí, hacia o final a cousa mellora un pouco e deberon tomarse algo máis de tempo para grabar -o que me fai pensar que tal vez deixaron as súas grabacións do 94 tal cual?-. Como sexa, a labor compositiva non a teñen moi acentuada logo de tantos anos e tampouco a labor técnica (algún solo parece improvisado no momento!) e ten un espíritu moi punk-black de los bosques que non me mola nada. O único digno de comentar e me sorprendeu:
- O par de cancións nas cales o único intrumento que sona é un teclado, e ademáis póñenas seguidas na mitad do disco.. qué tíos! XD logo hai outra hacia o final que tampouco pinta moito.
- Primeira vez que vexo na miña vida unha canción repe nun recopilatorio XD, "Mephistopheles", a primeira toma con sonido cutre e a segunda algo mellor XD 1/10
PD: empezaron xirando con Sigh!


Turisas - Stand Up And Fight (2011)
Symphonic Metal
Myspace
Desde un principio me chamou a atención a portada que sacaran para este novo disco de Turisas, parece algo así coma a cover dun cómic de vikingos ou dunha peli dos anos 50-60 sobre batallas de bárbaros escandinavos. E penso que realmente eso é o que quixeron facer, porque a influencia folk-vikinga que tiñan anteriores traballos quedou intercambiada por moitísimos arreglos orquestales máis propios de banda sonora. Unha pena que se quedara en banda sonora de barbarianmovie serie B... porque realmente non hai pezas que me acaben de gustar, e xa van unhas cantas escoitas... A composición paréceme un pouco inconclusa e irregular, supoño que quixeron coller esa forma de "BSO", pero baixo a miña percepción non souberon cómo plasmala ben. Tal vez a palabra coa que eu definiría este álbum é "ambicioso" ou "pretencioso", porque pretende chegar a cotas moi altas e quédase en música de exploitation con altibaixos.
A orquestación colleu tanto peso ou máis que o lado metálico en Turisas, pero a pesar de ter moito detalle, quédase nalgo frío e con bastante pouca emotividade, facendo que a maior parte das cancións de "Stand Up And Fight" acaben por decir nada ou pouco, incluso logo de varias escoitas.
As voces son máis limpias que nunca, penso que os amagos de rasgados son contados en todo o álbum, e os riffs e punteos prácticamente desapareceron en pos de maior sentimento épico nos teclados-orquestacións.
Un disco nunha dirección que podería ser interesante, pero que Turisas non souberon sacar proveito, hai unha bonita cuberta, pero sen forza no fondo. 3/10


Deviant Syndrome - Inflicted Deviations (2011)
Melodeath
Official
O disco debut destes rusos non é que sexa excesivamente orixinal, pero alomenos conseguiron compoñer un puñado de cancións que poderíamos considerar coma Power-Melodeath, bastante melódico e con teclados ocasionales, que supera a media do que levo oíndo nos últimos anos. Desde logo, se un grupo vén á mente en primeira instancia, ese sería os Children of Bodom dos primeiros discos, ainda que Deviant Syndrome aposta máis polo melodeath europeo que polo metal neoclásico. Sería algo así coma se a éstes, coma Kalmah, Ensiferum (os menos viking), primeiros Norther,... lle añadiramos un chisco de Death-Thrash; de feito na canción "A Day to Fall", unha das máis cañeiras do álbum, hai un riff "made in Death (banda)".
A pesar da sobresaturación deste estilo, ainda me gustan certas cousas cando se notan que están ben feitas, e éste é un deses discos, sen ser algo brillante, óese dun tirón bastante ben. 6/10


Black 'n Blue - Hell Yeah (2011)
Hard Rock
Myspace
Black'n Blue é unha desas bandas que quedou desterrada logo do Ragnarok do Hair Metal ochentero. Reconozco que a mín non me sonaban de nada ata hai uns 10 anos, nos que oín un par dos 4 traballos que sacaran a mediados dos 80 sin que me chamaran moito a atención.
Algo así pasa con este traballo que os devolve á actualidade e no que estiveron traballando ni más ni menos que 8 anos. O estilo podedes intuílo, Hard Rock basado naquela movida americana da que proveñen, un pouco duro para ser considerado Sleazy ou Glam, e un pouco melódico demáis para ser considerado Heavy Metal. Hell Yeah! componse de 15 cancións nas que se comparte espíritu festeiro con temas máis directos. Non me parece un mal disco de Hard, a verdade, e aqueles que disfruten de Warrant, Kiss, Quireboys, Ratt, White Lion... deberían darlle unha (segunda) oportunidade de xuntarse con algunha groupie a estes "jarrokers".
Outro bon disco para amenizar unha noite nun bar de moteros. 6/10

miércoles, septiembre 07, 2011

Microreviews Septiembre'11 - I


Ava Inferi - Onyx (2011)
Doom Gothic Metal
Myspace
Carallo, en Portugal hai cada grupo... que dá gusto oír. En materia de Doom/Gothic lévannos unha boa distancia ós españoles, supoño que ter ó mellor grupo de Doom-Gothic da península e tal vez do mundo, debeu influir o seu na audiencia metalera durante toda a época dos 90 e 2000.
E logo, nós, en España temos ó Sonisphere e cousas do estilo con Maiden, Metallica, Twister Sister e demáis e eles teñen o Vagos, Barroselas, Ilha do Ermal, etc... supoño que sabedes por onde vou, e que vexo bastante influínte para que os do país veciño teñan unha cultura metálica máis amplia e ampliada na sociedade. Eso calquera o vé nas salas e no público de calquera concerto portugués.
Ben, indo con Ava Inferi, recordo que lles oíra algo hai tempo, pero desde logo non foi da calidade de Onyx, senón teríame lembrado mellor. Porque Onyx é un xenial viaxe onírico e místico guiado pola emotiva cantante Carmen Susana Simões e sembrado por Rune Eriksen, un dos guitarras que tivo Mayhem e que actualmente reside en Portugal. A aura absolutamente envolvente que desprende Onyx colle influencias do que foi o Doom-Gothic noventero de bandas coma Theatre Of Tragedy, The Gathering, The Third & The Mortal e incluso algo de Type o Negative pódese intuír na xenial "The Heathen Island". Outras influencias que verán como máis próximas as novas xeracións poderían ser Draconian ou Madder Mortem, ainda que creo que é unha relación máis vaga. A mín encantoume sen ser nada exactamente novo, é coma unha volta ás raíces do Doom con voz femenina. 8/10



One Without - Sweet Relief (2011)
Pop Melodeath-Metalcore
Myspace
...por se este ano non tiveramos suficiente coas tremendas deposiciones que a nova masa fan-metálica quinceañera parece estar consumindo do tipo de Amaranthe ou Deadlock , ou o ano pasado System Divide-esperemos que esto sexa unha moda pasaxeira-, bandas de todas as partes do mundo están salindo, copiando esta desafortunada mezcla de Pop cantado por rapaza, probablemente moi fea, con Metalcore americano con tintes de Melodeath sueco (outra mezcla xa de por sí pouco afortunada)...
Pois... penso que está todo dito xa sobre esta banda, pero bueno, poido añadir que que a música de One Without carece de personalidade, é vacía, e de estribillos -porque de riffs non distinguiremos un ó final do disco- vai excesivamente na onda de Deadlock, que xa nos martirizou na súa última bazofia con mil estribillos clónicos... así que... máis clonación AINDA... e por decir algo bon, ten un sonido e producción bastante profesional, pero a estas alturas.. a alguén lle importa?
Entroume urticaria antes de chegar ó final das 17 cancións (1:04:33)!!!!, e tíveno que deixar na 10 ou 11, síntoo. 0/10


Doga - Hod' Si To (2011)
Heavy Metal
Official
É curioso, a pesar de levar case 20 anos de historia e 8 discos, non me sonaban de nada os checos Doga, pero máis curioso é que me recorden a horrores a toda a movida jevimetaleira española ochentera-noventera (que nos casos que sobreviviron tamén foi dousmileña XD). Supoño que cada país terá os seus Barricada, Barón Rojo, Obús, etc. que permaneceron máis ou menos fieles ó que foi o seu estilo desde os comezos. Éstes Doga teñen ese deje que fai que me acordara de todos estes grupos máis algún surxido un pouco máis tarde coma Lujuria -primeiros traballos-, banda coa que Doga comparte un rexistro idéntico vocal. Este Óscar ha ter un irmán por aquelas terras? A mín sorprendeume encontrar un grupo co típico sonido "metalhispano", que claro está, foi collido anteriormente das escolas americana e británica, pero bueno, os que conozcades o término "metalpaco"-que nunca me gustou, prefiero o término "jevi"-, saberedes a qué me refiero. Musicalmente non ten moito destacable, a mín deume a sensación de telo oído xa noutros grupos de pequeno polo tremendamente clasicote que é, pero tampouco é que me parecera malo. 5/10


Assaulter - Boundless! (2011)
Blackened Thrash Metal
Myspace
A pesar de que o álbum destes australianos empeza cun riff case plaxiado a Iron Maiden, no resto encontrámonos a primeira vista cun Thrash de vella escola máis cerca duns Sodom, Destruction e Kreator hai uns anos e con numerosos cambios de tempo. A voz blackeira dálle un aire a Assaulter ós seus compatriotas de Destroyer 666, Razor of Occam e incluso a algunhas cousas de Absu ou Melechesh!. A pesar de que me gustaron máis unhas cancións que outras, o disco óese bastante ben e ten os seus momentos viciantes. A producción ten o seu punto de suciedade que lle otorga un aire old school chulo e a mezcla entre rasgados, riffs Thrash con punteos heavies, e base con sonido UndergroundMetal-80's cumple bastante ben. 7/10

Link
Dynazty - Knock You Down (2011)
Hard Rock
Myspace
Outros suecos máis facendo Hard Rock con moita influencia ochentera. A mín recordáronme a moitas cousas que hoxe en día xa teño desterradas e prácticamente olvidadas, a centos daqueles grupos que pretendían seguir a estela dos grandes e chegar a ser "estrellas del Rock" rodeados de groupies e lujo. Lamentablemente o seu intento quédase nun grupo máis do montón dos que siguen as andaduras de hai 20 anos de Skid Row -o cantante ten máis que un aire a Sebastian Bach-, Steelheart, Cinderella, Winger... non sei, ocúrrenseme moitos e ó mesmo tempo ningún en especial, é o que ten facer o que outros fixeron durante anos e que acabaron por saturar a escena Rock, sen ningún matiz de orixinalidade, e con cancións que non están mal, pero que non chegan a ser recordables.
Un álbum máis de Sleazy-Hard Rock. 5/10


Babyjane - Are You Listening? (2011)
Hard Rock
Myspace
Outros suecos australianos máis facendo Hard Rock con moita influencia ochentera. A mín recordáronme a moitas cousas que hoxe en día xa teño desterradas e prácticamente olvidadas, a centos daqueles grupos que pretendían seguir a estela dos grandes e chegar a ser "estrellas del Rock" rodeados de groupies e lujo. Lamentablemente o seu intento quédase nun grupo máis do montón dos que siguen as andaduras de hai 20 anos de Skid Row, Steelheart, Cinderella, Winger... AC/DC... non sei, ocúrrenseme moitos e ó mesmo tempo ningún en especial, é o que ten facer o que outros fixeron durante anos e saturaron a escena Rock, sen ningún matiz de orixinalidade, e con cancións que non están mal, pero que non chegan a ser recordables.
Un álbum máis de Sleazy-Hard Rock.
Éstes están un pouco peor. 3/10


Guardians of Time - A Beautiful Atrocity (2011)
Power Metal
Myspace
Non hai moito estiven escoitando no coche a cinta (sí ainda hai quenes temos un coche con cintas XD) de In Flames, "The Jester Race"... ainda que Guardians of Time son un grupo que calquera definiría coma Power Metal eu atopeilles moitas similitudes no apartado musical con ese disco e con eses daquela época de In Flames. O único que cambia é que non hai momentos case de tremolo-picking nin blastbeats, pero no resto vexo máis que un parecido. A voz do cantante, típica do Heavy-Power, desde logo fai alonxar nun principio ese parentesco cos suecos, pero imaxinando que todo o álbum estivera cantado con guturales... Por certo, coma en moitos grupos de Power últimamente, tamén se atreven a meter algún que outro growl puntual. Non me pareceu que estivera mal, a verdade, calquera que lle guste o melodeath e o power americano debería darlle unha oída -sería unha boa continuación para o que resultou gran fiasco, o último de Human Fortress-. 7/10


Talanas - The Waspkeeper (2011)
Progressive Death Metal
Myspace
Éste é un dos estilos ós que me refería hai tempo dos que non encontrarás unha crítica negativa por parte de ninguén. Parece que o Metal Progresivo está a veces tan ben considerado que aqueles ós que non lles guste un disco dese xénero non o dirán, e aqueles que non o consideren unha gran cousa, pois afondarán nas habilidades técnicas e na complexa estructura de temas e composición variada para, finalmente acabar poñendo bastante máis arriba do que parece a certos álbumes. Se esto pasa co Progresivo habitual, no mundo do Progresivo Extremo, esta condescendencia é maior se cabe. Ata o punto de que creo que nunca vín a ninguén decir malas cousas sobre grupos de Progressive Death Metal!
Talanas son un grupo que está a recoller un bo número de excelentes críticas, e baixo a miña preconcepción, a pesar de que hai moitas cousas dese estilo que me gustan, dispúxenme a oílos. O primeiro que un pode observar é a saturación da grabación, non sei se é cousa do ripeo que oín, pero o baixo e guitarras están como grabados tan altos que parezca que leven ruído incorporado (tal vez sexa algo que o grupo quixera? extráñame). As cancións camiñan entre varios estilos, sendo unha constante o Death Metal a medio tempo, pero podemos oír cousas máis "heavies", "thrashers", "doomies", "blackers" ou "post-". As cancións son complexas e dentro delas hai moitos cambios de rexistro, tanto musicales como en feeling' e vocales, que van desde o growl ó rasgado á voz clara máis propia de grupos de "post-rock/post-metal". A mín recordáronme un chisco a uns Opeth ó que lles cambias o toque de prog-70's polo do Post-Metal... tamén a Ihsahn ou os tardíos Emperor, e non me pareceron tanta maravilla coma os poñen por ahí, sona irregular, inconsistente, e acábaste quedando con poucas cousas salvo a boa labor técnica e algún extracto. 5/10


FireWölfe - FireWölfe (2011)
Heavy Metal
Official
Ainda que éste é o primeiro disco desta banda norteamericana, os compoñentes non son nin moito menos uns rookies. Liderados na voz está David Fefolt, que cantou en grupos coma Angels of Babylon, Fifth Angel, Forgotten Realm ou o do guitarrista italiano Alex Masi. Pode que eses proxectos non chegaran a ser nunca moi populares, coma tampouco creo que o chegue a ser FireWölfe, que practica un Heavy-Power americano bastante mallado a estas alturas. Hai poucas cousas destacables neste primeiro autotitulado, tal vez o mellor sexa a performance de Fefolt. En canto ó musical, houbo varios grupos que me viñeron á cabeza coma Savatage, Black Sabbath e algún máis destes de power americano, pero penso que deben de ser grandes fans de Saxon. Un disco que pasa desapercibido e que se fai un pouco ñoño por momentos. 5/10


Wolfchant - Call of the Black Winds (2011)
Symphonic Viking Metal
Myspace
Wolfchant é un grupo que conocín no seu ano cun álbum máis ca decente coma era "A Pagan Storm". Logo desa tivo un baixón compositivo en "Determined Damnation", que se non recordo mal foi coma un fallido intento de acoller un novo público máis próximo ao Viking-Melodeath tipo Ensiferum, e desta volta, os alemanes intentan facer o mesmo pero con Turisas, adoptando tanto unha "orquestación" similar coma un tono lírico vocal parecido que toma incluso máis protagonismo que a voz rasgada en algúns temas. Teño a seria impresión de que Wolfchant non teñen nin idea do que queren musicalmente, sólamente coller o que eles creen que pode gustar porque está tendo máis público e listo, a meter cousas parecidas. En realidade "Call of the Black Winds" non resulta un mal álbum, ten as súas partes boas e cañeras e algún estribillo que engancha, pero tamén ten cancións fuleras, ou cancións que son moi irregulares, que unen momentos bos con seguidamente momentos tediosos (proba delo The Last Farewell, con estribillo pegadizo -ainda que moi Turisas-,pero rodeado por un resto de canción do máis mediocre). A producción é de primeira, pero non sei eu cómo lles irá con este intento de Turisizar a banda. 5/10

lunes, septiembre 05, 2011

Loading the Sons and the Demons

Por aquí veño para falar un pouco sobre a demo, como tiña prometido. O primeiro que teño que decir é que non vos esperedes demasiado XD O sonido segue a ser o mesmo trapalleiro de sempre e na composición a cabeza non deu máis para ben ou para mal. Quixen meter unha canción feita con guitarras reales e voz, pero acabei saturado e quixen rematar todo canto antes. Ademáis a duración xa empezaba a ser excesiva para o que quería; uns 54 minutos de música únicamente instrumental e feita con PC xa penso que é moito :S Para oír algunha opinión o que fixen foi ir enseñando pouco a pouco a algunha xente algún temilla, pero non os mesmos temas a cada un, de xeito que "x" tema llo enseñaba a éste, "y" a aquel e así. Máis ca nada para ver opinións diferentes, estivo ben e houbo de todo tipo comentarios XD
Pequenas reflexións sobre os temas:

1. Ah! Tristes Aqueles Soños (5:42)
Esta é unha das cancións máis diferentes que fixen baixo Enuma Elis. Estiven un tempo decidindo se a dividía en dous para facer unha “Intro” e logo o resto, pero pensei que realmente ese piano era parte da mesma canción que lle seguía, e nin sequera separei os “efectos especiales”. Quería algo de “bos sentimentos” para o comezo do álbum, pero que tivese ese revés retorcido no fondo. Desta vez procurei tamén ter especial coidado con estructuras pouco definidas e ésta é proba delo. Pareceume que alguén me dixera cando a oíra que me vendera, aihaih XDD
2. Visións - O Espello Deformador (6:11)
Foi a segunda que fixen. Nun principio tiñaa pensada coma unha canción con dúas partes. Ésta sería a primeira e na segunda faría un camiño inverso, empezando por onde acabara con ésta e volvendo ó inicio, algo así coma unha metáfora do reflexo nun espello, pero acabei desbotando esa idea. Polo demáis é unha típica canción de EE, cunha maioría de Gothic-Doom, un rollo medio progresivo no medio e algo de Black atmosférico ó final.
3. Ira Contida (Tralas Rosas Da Perdición) (6:42)
A primeira que fixen. Tiña moita curiosidade por saber qué me podería salir logo de 4 anos sen compoñer en ordenador, e sabía que tería que facer algo diferente e con mais coidado de estructuras, así que, a partir dun riff totalmente thrasheiro, empecei esta nova ornada de temas. A primeira versión era de máis de 7 minutos, pero dinme conta que se facía repetitiva, así que recortei varias partes. Cando a sacara estaba orgulloso dela, pero agora, debe de ser de tela tan oída (desde hai un ano), xa a teño medio cansada. Ademáis sempre me pasa que a que máis me suele gustar é a última feita, e a que menos a primeira. Alguén me dixo que o parón orquestal era típico meu, pero penso que é un recurso que sólo fixen en 1 ou como moito 2 cancións (de unhas docenas) así que... tampouco lle fixen moito caso.
4. A Palabra, A Agonía (1:11)
Entre as tres primeiras e a seguinte facíaseme algo denso, así que decidín insertar un pequeno parón para coller aire. Nun principio sería sen "guitarras eléctricas" -ou o sample que fai deso XD-, pero non me puiden resistir a meterllas na parte central a esta melodía bastante folky.
5. Subconsciente Rebelión (9:55)
Outra coa que tiven especial coidado con estructuras, intentando variar o suficiente ó mesmo tempo a canción. Éste é o meu mítico intento de xuntar partes lentas con partes rápidas, e melodías orquestales lentas con baterías a todo gas. A parte xusto antes do estribillo final foi descrita por unha persona coma “unha búsqueda de novos horizontes” para o que levaba eu feito. Non sei.. simplemente saleu así. O "estribillo" ten a súa complicación, prácticamente cada instrumento está facendo algo diferente ó mesmo tempo. Alguén me díxo que costaba pillalo por haber tantas cousas, pero bueno...
6. Eterna Perdición (4:21)
Ésta é unha das miñas preferidas, a melodía principal saleume pegadiza -eu penso- aquel día de inspiración, nun principio seguina e chegou ata os 8 minutos, pero pareceume que cambiaba moito do inicio. Se foran outros anos probablemente a seguiría ata remolcar a melodía principal outra vez, pero desta vez decidínme por amputala e repartila, tendo o nexo da guitarra acústica.
7. Capita Mortua (4:06)
Outra melodía que me gustou foi a principal desta. Cando lla puxen a un amigo, creo que non lle fixo moita gracia: “algo máis de Gothic-Doom”, ata que hai un pequeno cambio no medio, ante o cal díxo algo así como “a ti gustanche Limbonic Art e Emperor, non?”. Non creo que sexan influencias desta canción, pero supoño que sempre inflúe en xeral que me gust… aran.
8. Demo (0:52)
Pequeno extracto de algo que me gusta moito, como é a guitarra acústica unida a tremolo-picking para introducir o seguinte tema.
9. Inferno Prós Innombrables (3:44)
Esta é a canción que máis tempo me levou facer, non por composición senón pola decisión de poñer ou non poñer algo propiamente de Black-Death na demo -xa que igual era un pouco shock comparado co resto-. A idea parteu de un par de riffs que tiña anotados para a banda de Black-Death Herexía, decidín que realmente facer unha canción no programa non tiña por qué quitar de facela despois con eles. Sin duda o máis forte na historia de EE e admito que durante a súa creación houbo momentos de headbanging inconsciente XD Probablemente se non estivera facendo cousas cun grupo de Metal extremo, neste CD habería máis destes cortes, que era o que tiña previsto nun principio ata que me unín a eles e empecei a crearlles algo. Gustaríame tocar ésta con eles de todos xeitos, o outro día enseñeilla e o batería parecía contento :D
10 - A Extinción Do Tempo (1:07)
Unha peza corta ainda que progresiva, ten un aire a Evergrey (salvando as distancias) eu diría, nun principio iba desarrollar a idea con outras que teño gardadas, pero o feito de ser a última e a miña impaciencia por acabar con esto fixo que se quedara a melodía inicial co lixeiro cambio das guitarras. En efecto ésta foi a última en ser rematada, e nunca mellor dito o título :D
11. Son (8:10)
Levoume o seu tempo acabar ésta tamén, probablemente 2 ou 3 meses, xa que se me mezclou que tiven moito traballo nesa época e que me quedei atascado no medio. Nesta quixen aglutinar todo o que me gusta nunha mesma peza sen parecer que é un collage de cousas. Así que metín o de sempre, algo de gothic, algo orquestal, doom, sinfónico, progresivo, heavy, black, death, power, thrash… ata hai un riff algo vikingo que pode recordar a Amon Amarth. Unha vez que o fixen dinme de conta, pero como non é un plaxio de nada deles deixeino.
12 - Entrada Ó Vortex (2:12)
Ésta canción foi creada orixinalmente para o grupo Vortex, eles pedíronme que lles fixera unha “Intro”, e quedoume algo así. Non sei se lles gustaría moito, tiña a intención de facer outra para que escolleran, pero quedouse no aire. Oín que a usaran para un concerto en Rubiós, pero nada máis, parece ser que estaba moi grave e saturaba todo ó poñela. A mín non me disgusta, e despois de oír sobre a disolución deles, decidín que se non a metía nalgún lado, quedaríase no limbo.
O xoves ou viernes como moito xa o terei subido por aquí, ata esa, un pequeno teaser XD

domingo, septiembre 04, 2011

Microreviews Agosto'11 - III


Powerwolf - Blood Of The Saints (2011)
Power Metal
Myspace
Logo do seu aclamado e pegadizo Bible of the Beast, os germanos Powerwolf deron un pequeno salto de popularidade, ou alomenos eso mo parece a mín, xa que o novo disco estaba a ser publicitado dunha maneira maior polas páxinas que de vez en cando visito e incluso se montaron o seu primeiro vídeo de forma profesional. Vídeo que utilizaron para a canción "We Drink Your Blood", un bon tema que deixaba ganas de "Blood of the Saints".... unha pena que oído o disco todo se quede en borrajas, porque a pesar de conter algúns bos cortes e unha producción grandilocuente, non deixa de ser unha repetición de esquemas. Xa de primeiras podemos observar repetición sólo nos títulos. "We drink your blood", "All we need is blood", "Murder at Midnight", "Night of the Werewolves"... son temáticas un pouco cansinas eu diría, e que xa oímos en previos traballos. Incluso me podería poñer de adiviño e sacar os títulos do seu próximo disco... amos a ver... "Wolves at Midnight".... "Blood of the Wolf".... "Night of the Murder"... "We will Murder You"... XD eu véxoo, cando saquen o seguinte hei de buscar esta microreview XD
Pois eso... non me quixen meter moito nas letras, pero oídas por encima non auguran nada bon... alomenos nada novo... ata incluso parece que perderan a ironía e humor que destilaban antes. En canto ó tema musical, pareceme unha mala repetición dos seus traballos previos, mesmos esquemas, melodías calcadas, línea vocal demasiado similar en certas cancións... o único rescatable é a canción do video e un par máis para un servidor.
PD: ah hai unha versión con CD extra con versións orquestales 5 de temas antiguos e novos... típico Bonus CD que ninguén pon na casa porque esas cancións están mellor con guitarras... prescindible. 3/10



Burzum – Fallen (2011)
Pagan-Black Metal
Official
Xa hai uns meses desde que saleu o novo do ex-presidiario que dixo un día que non utilizaría máis unha guitarra eléctrica por ser "un invento de negros". Seica este é un dos casos dentro do metal que máis se axusta a aquela gran frase de Groucho Marx "estes son mis principios y si no le gusta, tengo otros". Nunca me caeu pizca este personaxe nin os seus chistes, pero hei de admitir que durante un tempo tivo chispa para crear música. Este segundo álbum desde que saleu do cárcere nótase máis traballado que o predecesor, que, personalmente me deu a sensación de estar feito con présa, probablemente apurado por algún membro dalgunha compañía discográfica que lle puxo un contrato segundo Varg chegou á casa mentres lle colgaba unha guitarra ó lombo "eso que dixeras sobre o invento de negros xa caeu no olvido, dalle ó black que aquí nos forramos coa túa volta".
En canto a "Fallen", encontrámonos cun black metal a medio tempo de corte pagano, no que de vez en cando Varg canta con voz limpia entonando melodías épicas. A maior parte das cancións pecan de volver a ser demasiado largas e con demasiadas repeticións para o meu gusto, facendo que o álbum resulte pesado ou moi pesado en determinados momentos. Tal vez cun pouco máis de variedade ou unha batería máis rápida (que sólo atopamos en Vanvidd), como os británicos Forefather, podería considerar "Fallen" coma un bon álbum, pero... quedoume a sensación de que podería ter sido mellor. 6/10


Crimfall - The Writ of Sword (2011)
Symphonic Viking-Power-Folk Metal
Myspace
Foi un movemento moi raro o dos finlandeses que penso que poucos se esperaban, alomenos non eu, despois dun álbum moi orquestal e épico coma foi o seu primeiro, neste novo atopámonos cunha versión máis cruda e dura de Crimfall, que segue a ter arreglos orquestales e de banda sonora e certas melodías folk, pero nun entorno no que predomina o Metal. O protagonismo de voces ascendeu en canto ós rasgados, boa proba delo é a inicial Storm Before The Calm, no que os riffs de guitarra sonan prácticamente a Nu-Metal ou Metal Alternativo, pero que cun gran estribillo e unha atmósfera moi épica sona a algo totalmente diferente, e eso hoxe en día non é fácil de atopar. No resto de disco pódese ver máis influencia do Black ou o Pagan-Viking (máis dunha vez me veu Moonsorrow á cabeza) que no aclamado "As The Path Unfolds", ainda que sempre con ese aire de peli de corte épico. Tíveno que oír moitas veces para formarme unha opinión, e finalmente acaboume gustando ainda que penso que non tanto coma o seu primeiro, o que non quita que se note un disco moi traballado e con grandes momentos. 8/10


Cruachan - Blood On The Black Robe (2011)
Pagan-Celtic Black Metal
Myspace
Sexto álbum dos irlandeses e primeiro sen a cantante Karen Gilligan, que, baixo o meu gusto non acababa de encaixar en moitas ocasións co estilo e esto facía que non me acabase de gustar de todo esta banda. Así que, esta vez sen ela, e con voz rasgada na maioría das ocasións, este novo álbum encaixa bastante ben no que eu denominaría pagan black metal, non sólo por ese adiós, senón porque este novo disco sona máis crudo e con máis rabia do que eu lles recordaba. O contraste entre este acercamento a unha música máis directa e menos ornamentada e o folk celta-irlandés é digno de oír. "Blood On The Black Robe" é sen duda para mín o mellor álbum deles, o máis inspirado, o máis pegadizo e directo, o máis enfocado nunha dirección, o máis cohesionado, o máis cañero e, sen a voz femenina, este grupo gana enteiros, así que se antes non lles fixen moito caso, a partir de agora esperarei novedades súas con gusto. 9/10


Imperia - Secret Passion (2011)
Symphonic Gothic Metal
Myspace
Terceiro álbum do proxecto de Helena Iren Michaelsen, cantante que colaborou nos comezos de Epica, e nos desa gran banda noruega que quedou inxustamente no olvido chamada Trail of Tears.
O estilo de Imperia non varía demasiado dos seus dous primeiros álbumes, facendo ese xa demasiado sobado hoxe en día, power-gothic metal sinfónico con vocalista femenina pseudooperística, polo que nos debemos fixar máis que en orixinalidade, na composición e sonido, e penso que o grupo non o fai nada mal neses dous terrenos. Tal vez as comparacións son inevitables entre os seus compatriotas Within Temptation ou os últimos álbumes de Tristania ou Sirenia, nos que se combinan cancións de guitarras profundas con estribillos poppies, e power-ballads con dramatismo orquestal. Neste álbum ademáis deso, temos algún elemento curioso coma algúns samples electrónicos e incluso algún solo elaborado (neste tipo de grupos case que chega a ser pouco habitual, en Within Temptation xa ata empecei a dudar que os guitarristas sepan tocar ben, e en Sirenia, para repetir e tocar pequenas variacións sobre a melodía principal, podían pasar delo perfectamente).
Un bon disco que non rebosa orixinalidade, pero que, coma a talla de sujetador da manceba, está por encima da media. 7/10


Demonaz – March of the Norse (2011)
Viking Heavy-Black Metal
Myspace
O ex-compoñente de Immortal debuta co seu autodenominado proxecto propoñendo unha curiosa mezcla que se podería definir coma un fillo entre Immortal (máis cerca pode que o proxecto “I”, do que este disco podería ser perfectamente unha continuación), a época vikinga de Bathory e un toque moi heavy metal que pode recordar tanto a Manowar coma aos míticos da NWOBHM. Cunha simpleza sorprendente e con estructuras moi básicas, Demonaz practica un estilo difícil de definir, no que a voz cagalga entre os rasgados de Abbath e a voz limpia de Quorthon, a música está a medio camiño entre o “Blackened” Heavy Metal e o Viking Metal a medio tempo na súa parte menos folklórica e máis épica ainda que sen teclados nin orquestacións, nin sequera coros, únicamente hai algunhas guitarras acústicas. Posee un feeling bastante frío e crudo na onda de Immortal, ainda que á vez melódico, eu diría que ten os seus momentos, pero peca un pouco de linealidade, sobre todo en canto a estructuras e riffs de guitarra rítmica. 7/10


Omnium Gatherum - New World Shadows (2011)
Power-Melodeath
Myspace
Despois da maravilla que era o anterior The Redshift, este New World Shadows tiñao complicado para manter o listón. Curioso que nunca me chamara demasiado Omnium Gatherum ata o previo álbum, non sei qué pasou ahí, pero baixo o meu punto de vista, o cambio cualitativo dos traballos anteriores a ese, foi visible (non sei, ata me entraron ganas de volvelos a oír a ver se estou equivocado XD) Neste novo continúan na onda dese Heavy-Melodeath, ou Heavy-Power con voz rasgada (xa non sei cómo chamarlle, con ese par de definicións, un faise boa idea), de melodías pegadizas, teclados que aparecen de vez en cando e bastante feeling finlandés. O certo é que non me gustou tanto coma o anterior, pero pareceume un moi digno sucesor. New World Shadows empeza ni más ni menos que cunha elaborada canción de 9 minutos que pode recordar a unha mezcla entre Before The Dawn e os antigos Dark Tranquillity-In Flames (ese interludio no medio de guitarras acústicas…), e a partir dahí, as cancións vanse sucedendo con certa facilidade e simpleza ainda que aposto que tocar certas partes require a súa habilidade. Resulta difícil escoller algunha, máis ben hai momentos en cada unha delas… o xenial riff principal de “Soul Journeys”, o “bodomesco” estribillo de “An Infinite Mind”, os cambios de rexistro en "Everfields", e cousas por aquí e por alá. Tal vez o que menos me guste sexa a outra de 9 minutos que cerra o disco, non está ó nivel das outras e faise larga. 7/10


Poisonblack - Drive (2011)
Heavy-Rock
Myspace
A banda do ex-cantante de Sentenced volve á actualidade cun CD que non dice absolutamente nada novo. Tampouco é que me gustara especialmente nunca, máis ben parece coma un ripeo máis rockero e sin gracia nin punteos dos últimos Sentenced. E o par de discos que lles tiña oído creo que non pasaron de un par de escoitas e directos ó olvido, algo que se repite con Drive, que ten algunhas cancións decentes, outras que pseudoplaxian a alguns estribillos do grupo mencionado, e a maioría son do montón. 3/10


Flame - March Into Firelands (2011)
Black Metal
Myspace
Ainda que levan máis de 10 anos na escena blackmetalera finlandesa, os Flame eran ata fai pouco totalmente descoñecidos para mín. O seu é o Black añejo con moitos toques Thrash e cancións bastante lineales. A producción conta tanto nos punteos coma na voz con ese eco tan propio dos lanzamentos noventeros, e o pouco máis de media hora que dura este álbum atopámonos con algo bastante estándar que non dice moito novo. Difícilmente nos acordaremos dalgún detalle cando acabemos de darlle unha oída a March Into Firelands, polo que, pola miña parte, non lle atopo alicientes para repetir. 4/10


Aurora Borealis - Timeline: The Beginning And End Of Everything (2011)
Black-Death
Myspace
Nada menos que 17 anos levan estes yankis dando caña, ainda que a mín non me sonaban de nada ata fai pouco. Parece que por este grupo pasaron 3 cracks da batería como son Derek Roddy, Tim Yeung e Tony Laureano, así que debe de ser toda unha presión para o actual Mark Green e os futuribles se os houbera.
A música de Aurora Borealis está máis centrada no Death Metal con deje old school de riffs complexos e cambios de tempo, cunha voz rasgada máis "blacker" -ainda que por momentos me recordaba á do de Carcass, grupo que por outra banda xunto con Death deben de ser bastante fans- demasiada lineal que lles resta puntos. O concepto do álbum é unha rallada sobre filosofía espacio-temporal que tampouco me interesa moito... así que, a pesar de que nunha primeira oída non me acabou de convencer, en posteriores foi ganando. Hai cambios de ritmo inesperados e riffs bastante bos, ainda que nunha tónica xeral o álbum tampouco é excesivamente variado. 7/10