jueves, junio 26, 2008

Alive in TwistedRiver

Hi! I found a little moment to talk about my experience working in this small place called Riotorto. Well I am here already hmm 4 days, and it is going quite ok.
The town is really small and almost everything is in the same street: church 2 banks, town hall, 2 taverns, bakery... this must be the old center of the town, a hill surrounded by few houses, and lots of nature and FOG! (it really seems to be autumn there, I just saw sun on tuesday).
In the office I am working with the director and the employee (also deputy mayor of the neighbour town), so I guess if all is ok (and they are interested in showing me the way of working and they are good teachers (I am a very good pupil hehe :P)) I will learn a lot from them. At the moment all is going fine but the worst is to get up sooo early in the morning :S:S
Next week I will stablish definitely in a near town called Pontenova (where the other employee is the deputy mayor). The flat and conditions are also ok, and it seems to be a bigger and more active town, but I will be alone there all days after work.. hope I can reach some internet in the culture centre (or pirate wireless :P) or some activity for my free time.
Next weekend I will be in Vigo for party (2 birthday parties) and saying goodbye to some erasmus who are leaving. Hopefully on Monday is holiday in the place I am working in :)
Anyway, I hope I can spend most of the weekends at my hometown or Vigo.

Usual looking of the street where I am working (I dont know if this pic has been taken in winter or summer XDD)

Bueno, pois eso, xa estou en Riotorto, e todo vai indo ben, salvo que sigue sendo un lugar un pouco perdido e sen conexións.. pero bueno, ireime a vivir á cidade veciña de Pontenova, desde onde me pode traer o teniente-alcalde dalí, que é o outro que traballa no banco xunto co director. Nunca estivera en Riotorto antes, pero é coma se en Alfoz todo o centro do pueblo estivera no alto do castillo (o concello, igrexa, tabernas, algunhas tiendas...), e abaixo houbera outra calle (coma un novo centro do pobo) onde hai unha gasolinera, o colexio.. etc. A verdade é que non hai moito máis, porque logo hai moitas casas espalladas, moito verde e montaña e ... moita néboa!!! En 1 semana case que levo ahí ainda sólo vin o sol o martes :S
Espero que a chegada de xulio empece surtir algo de efecto... ou mellor no, que ver moito sol e traballar desde cedo... non senta moi ben XD
Por certo, na vida me fora á cama tan cedo! o de levantarse ás 6:30 da mañá...
Este fin de semana volvo para Vigo, teño un par de cumpleanos e algunhas despedidas de erasmus, e xa aproveito que o lunes son as festas patronales de Riotorto e non se traballa :P

Por certo, xa che respondo aqui, Carlos; cando queiras vente para aqui, en Pontenova estase moi tranquilo XD nono, tu avisa cando te des unha volta por Alfoz, traete a guitarra e úneste a Marcos e a min. Necesitamos a túa tuzarería á guitarra para que as nosas melodías paganas teñan máis vigor :P (que co teu pedazo instrumento (que ninguén pense nada sexual XDD) eso pode sonar atronador!)

No hay comentarios: