sábado, febrero 16, 2013

Meshuggah con cantante de cartón

Parece ser que os suecos sufriron a baixa do seu cantante para un concerto da súa xira en USA, e a ocurrencia que tiveron foi nin máis nin menos que suplantalo por unha figura de cartón coa súa cara! Mentres tanto as voces durante o show foron as grabadas dun show anterior europeo... cuestión ésta que non sei eu se será moi acertada, pero bueno, supoño que mellor ter un concerto de Meshuggah sen voz que non telo.
Eso sí, o resto de membros ben podían ser de cartón tamén porque para o que se moven... menos mal que levan un bo xogo de luces, porque vaia muermo de músicos (Igual é que tampouco me gusta moito a banda, vinos hai un par de anos no Vagos e resultoume un concerto bastante cansino, o único bo deles foi eso, o xogo de luces XD)



"Jens tiene la gripe. Y le ha pillado fuerte. Le han prohibido incluso hablar. Está callado, de momento. Tocaremos esta noche en Atlanta, de todos modos. Memorizad las letras y traed vuestros mejores gruñidos, Atlanta. Vosotros seréis Jens esta noche.  Vamos a por ello! Esperamos que pueda cantar mañana o le tocará cantar a Charlotte".
Lógicamente, la gripe no se va de un dia para otro. Cuando la banda llegó a Charlotte al día siguiente, Jens seguía con gripe. Jens dijo en internet:
"Necesito deciros que esta noche no podré tocar. De nuevo. Es muy frustrante no poder hacer lo que me gusta y decepcionaros. No solo a los fans, sino también a la banda. Pero vamos a intentar sacar lo mejor de esta situación. O cancelamos o tocamos y escogemos tocar. Es para lo que estamos aquí. Así que con vuestra ayuda, lo conseguiremos".

Fuente

2 comentarios:

Anónimo dijo...

respecto ao das luces jaja http://www.youtube.com/watch?v=kA_wY7moYmI

Enuma Elis dijo...

Sen ese tipo, desde logo os concertos de Meshuggah serían para durmirse.