viernes, abril 13, 2012

Interrogantes de Metal - Black VS Death?

Nova sección, na que lanzarei preguntas ó aire sobre este estilo de música que nos fai mover o pescozo ata ter contracturas e deixar a voz e capacidade auditiva concerto tras concerto XD Non pretendo que ninguén as conteste -ainda que se vos atrevedes, ahí tedes a posibilidade de facer un comentario, a pesar de que desde que apareceu facebook, a xente xa sólo se interesa no que se postea ahí ¬¬... por algo o fun deixando de lado últimamente XD-, sólamente deixalas nalgún espacio de internet, para que as futuras xeracións vexan que alguén noutra era xa se planteou este tipo de desconcertantes cuestións.
A primeira desta lista vai ser:
01 - ¿Porqué, gustándolles un xénero de Metal Extremo, as tías prefiren o Black Metal ó Death Metal?
Estíveno pensando, e, realmente a maioría de amigas que gustan do Metal Extremo... pero cerca do 100%!!, se me van pola rama Black (Melódico, Primitivo, Gótico, Sinfónico, Pagano... calquera deles) antes que polo Death, tamén en calquera forma. Non sei se tamén vos pasa o mesmo.. pero é curioso XD

5 comentarios:

Enlil dijo...

A primeira teoría que me dixeron: "o Black Metal é un estilo no que a pose, pintas e moda xogan máis que no Death" XD
Ante o cal, eu plantéome a consecuente pregunta: "entón as tías carecen de criterio musical e danlle prioridad á vestimenta/apartado extra-musical?" (sei que me estou metendo nun berenjenal... jajaj -por certo, cómo se dice berenjenal en galego?-)

Grilo do Demo dijo...

Berinxeleira, por lo visto, y berenjena es berinxela. http://sli.uvigo.es/ddd/ddd_pescuda.php?pescuda=berenjenal&tipo_busca=castelan Aunque la fraseología de cada idioma es distinta y la del gallego no tiene por qué coincidir con la del castellano; en inglés no dirías "to go into an aubergine field" XD

Respecto a lo que dices en el comentario, estuve pesando sobre ello y ya no lo veo como algo tan superficial. Estético sí, pero estético en un sentido amplio; no sólo de vestimenta, sino más bien de temática, atmósferas y esas cosas. El black en general es mucho más sugerente y posee una solemnidad, una malignidad, una atmósfera, etcétera, de las que el death carece, centrándose más en la agresividad directa, in-your-face y down-to-earth (como se diga en castellano, ya me entiendes) y en violencia más explícita, quizá.

Esto son generalizaciones, evidentemente, y me llevan a otro prejuicioso berenjenal: es típico que a las mujeres les gusten más las cosas románticas, sugerentes, bonitas, todo ello en un sentido amplio. Lo que posiblemente sea la razón por la que les gusta el black y no el death.

Añado como corolario, en un "suicidio dialéctico", que de esto se extrae que si eres hombre y te gusta el black, eres un afeminado. Je, je, je.

Enlil dijo...

XD é outra teoría... pero afeminado tampouco oh, sería "sensiblero" jajaj

RMS dijo...

Ufffff, que ganas tedes de morrer xDxDxDxD Mira que vos estades a meter nunha berinxeleira (coño, e dificil ata de dicir xD) de moito carallo pareceme a min.
Gracias pola verba do dia :PXDXDXDXD

Enlil dijo...

Quén inventará eses palabros?, porque na vida o oín usar en ningunha parte de Galicia XD

Nah, como dí un amigo meu: Iso é o bonito! (estas cousas absurdas e sarcásticas XD)