domingo, noviembre 29, 2009

E mira tí onde chegou!

http://nnm.ru/blogs/fyv/enuma_els_obscura_epica/

"Атмосферный,эпический,мрачноватый оригинальный прог-инструментал,синтез многих направлений,с обилием клавиш,мелодий,временами чем то напоминающий CEA SERIN."

Traducción:
"Épica atmosférica, prog sombrío original-instrumental, la síntesis de muchas áreas, con una abundancia de las claves, melodías, a veces, que se asemeja a la CEA SERIN."

Pois eu estou bastante de acuerdo!
...bueno, en canto a Cea Serin... hai que salvar mooooooooito as distancias! Non conocía a este grupo, pero dinme unha volta polo seu myspace e pareceume unha pasada!!! (Normal! como se parecen a mín! jajaj)
Vaia situación un pouco extraña... un grupo que coñezo e do que me creo que vou ter que investigar máis.. gracias a unha páxina rusa que dice que facemos un estilo parecido. Curioso.
O caso é que se eu tivera máis medios e dedicara o tempo de aprender no programa a tocar definitivamente ben a guitarra.. e por supuesto tivera cartos (xa o dice o Palomo, por moi bon que sexa un grupo, se non ten cartos non chegará a nada, e ben que llo creo), pois con todo eso... o grupo propio que tería sería Cea Serin con un pouco de máis mala cara, máis doom e máis rápido ó mesmo tempo e algún growl máis, pero instrumentalmente nun 90%... tal cual!

http://www.myspace.com/ceaserin

Sólo para recordar que está dispoñible en descarga directa: Enuma Elis - (2006) Obscura Epica

5 comentarios:

Grilo do Demo dijo...

Buoh, los rusos están en todas partes, yo creo que son skrulls, también encontraron (y colgaron) unos cuantos recopilatorios del foro...

parruski parruski

(Por cierto, el disco ese de ayer con título de colectivo antiabortista no me acabó de convencer... aunque tiene sus momentos. En algunos puntos me recordó a las más "cañeras" de Evanescence, pero sin voz lloriquera.)

enlil dijo...

Ah o disco de The Trophy, a verdad é que hai que collelo con cuidado, ten partes que son moi poperas e outras teñen uns fondos medio electrónicos que lle sentan regular, o certo é que ten os seus momentos (escoita a primeira canción ese cambio de ritmo no 2:40! impresionante!), pero tamén ten cancións un pouco ñoñas ou "alegrillas" que tampouco me convenceron moito no seu momento, ainda que ahora logo de escoitalo unhas cuantas veces entraronme mellor. Ainda así, en general as boas consideroas por encima da media de hardrockeiras que vin escoitando últimamente :P

enlil dijo...

Vaia! Resulta que había un CD orixinal de Cea Serin na casa :$
Pero prometo que nunca o oín nin me sentín inspirado neles para compoñer nada XD

enlil dijo...

Por certo Grilo, ó final non vou poder ir ó de Foscor, xa non me acordaba que este finde que vén é puente e toca visitar o pueblo :/
Ainda así estiven falando con algunha xente este fin de semana e promete que a asistencia será decente alomenos. Xa me contarás se ó final te decides a ir!

Grilo do Demo dijo...

Vaya hombre, qué pena que no vengas... Yo sí, salvo que se tuerza algo en el último momento sí que pienso ir, a ver si engaño a Dana y/o a alguien más para que se apunte. jaja