miércoles, abril 02, 2008

Hasta luego Polina!!

Last monday we had the last meeting with Polina, a very nice erasmus girl in Vigo from Estonia.
Funny when we met, I remember she told me, my face was familiar to her, cause I used to be in the faculty of Economics in Kopli, where she was! hehe
And funny, when I told maybe we could meet again in Estonia if I go to a visit, and she told me maybe it would be easier to meet in Spain :)
She seemed she liked a lot Spain, and is planning to be in her future life, "maybe not Vigo" cause here the chances for working are not so many, "but in some part".
Wherever you are, good luck, Polina!







Polina, just by my side at the left of the pic

4 comentarios:

Eray HOBIKGIL dijo...

Hehe Erasmus Connect people for ever!!!

Morgana dijo...

HOla :P
A ver quen fai a mellor crónica sobre este fin de semana xD
Sodes encantadores tanto ti coma Xoio (Carlos, era, non?)
Agora estou moi cansa e non teño material.Teñovos que pedilo prestado pero en canto o teña poreime mans a obra. Eu ireiche pasando o ke vaia caendo nas miñas mans so keres menos o do foro, que lí é fácil pillalo :-D

O meu mail é:

Genma_dorado@hotmail.com

Podesme agregar o msn sin fallo si keres :-D

Pois eso, que foi un pracer coñecervos.Espero poder volver a vervos dandoo todo polos concertos moi pronto.
Agora vou facer unhas cousas por aqui e logo a durmir, que me fai falla xD

UN gran saúdo^^

Morgana dijo...

Por certo: no mensaxe anterior notase que ando cansa xD
Agora que acabo de leelo non o entendo nin eu XD

enlil dijo...

hehe uff dame un par de dias para ordenarme mentalmente.
Ok xa che paso tamen as fotos, o que si que me gustaria moito coller algunhas en grupo coma a ultima co bus ou algunha por ahi descansando, porque fotos do concerto en si, entre as que fixen e as que collo no foro chegan ben :P
O que si,tesme que perdoar pero non vou facelo en gallego... e traducir todo buffff
Pero bueno, a ver cómo amaño :P
Un pracer conocerte e tamen ó resto!