jueves, diciembre 20, 2012

Érase un programa de Tele5...

Penso que co título que lle puxen non fai falta decir moito máis nestes últimos días XD
Bueno, non sei se vedes Tele5, un programa que se chama "La Voz"... EU NO
A cuestión é que parece que o sigue -ou sigueu, dicen que xa acabou- unha barbaridad de xente, incluídos jevis (uuuh me quejo de telemierda, pero me la trago porque me entretiene... amos!), coa excusa de que hai "un jevi" cantando ahí. En fin... 
Parece ser que me estou encontrando a noticia últimamente de que o tipo "versionou" no programa "a versión" que fixeron un día Stravaganzza de Hijo de la Luna e non lles deron o crédito a eles, ante o cal hai unha avalancha de xente queixandose sobre o maltrato do metal en España e incluso desde a distribuidora Avispa mandaron un comunicado de queixa!

Avispa Compañía Discográfica quiere expresar su malestar por la injusticia cometida en la final del programa La Voz de Tele 5 con nuestro artista STRAVAGANZZA.
La versión del tema 'Hijo de la Luna' que interpretó el concursante, finalmente ganador, Rafa con David Bisbal fue una copia exacta de la versión que dicho grupo grabó y publicó con esta compañía en 2006, como demuestra el disco 'Hijo del Miedo' de referencia ADC155 de Avispa.
Nos apena profundamente que en un momento en el que la música necesita de todas las ayudas y reconocimientos, no se haya mencionado la existencia de esa versión metal de tan magnífica canción compuesta por Jose Mª Cano.
STRAVAGANZZA arriesgó mucho en su día realizando esta versión con la que puso todos sus esfuerzos e ilusiones y se hubiese merecido su justo reconocimiento.
Mal empezará Rafa su carrera musical si se olvida de mencionar sus fuentes de inspiración en un estilo musical que ha hecho siempre de la autenticidad y lealtad sus estandartes y signos de identidad.

Sí, seguro que lles interesa moitísimo que Rafa empece ben ou mal a súa carreira... 
 
Incluso polo que vexo ata o Leo está indignadísimo
Facebook Leo Jiménez




O certo é que vendo o tema sí que parece a versión que fixeran Stravaganzza, moi liviana, xa que as guitarras non sonan case, pero sí. E ahora digo eu... ¿e qué? 
Penso que sí que podería estar ben que lle deran mención ao grupo que fixo esa versión, pero penso tamén que a noticia trascendeu e que os seguidores do grupo están tirando para que se sepa... que era eso o que se debería resaltar como resultado final, non? De feito hoxe lín que no programa de Ana Rosa falaron de Stravaganzza XD Leo, xa podes estar tranquilo, igual un día te invitan á mesa esa das cotorras para que contes cómo pedías fotos de jóvenes groupies polo myspace hai un par de anos co outro, o tal IX Ballerina.

Outra cuestión é que por máis que se fale, non haberá máis xente que lle guste o Metal, síntoo moito, Stravaganzza. Sei que vos gustaría volver a sonar nos 40 principales, pero hoxe en día a cousa está complicada, por máis que dixeran o voso nombre en Tele5.
Eu creo que as preguntas esenciales son: ¿qué facían tantos jevispanos vendo ese circo de "artistas-próximos xoguetes rotos"? ¿tanto preocupa hoxe en día que salga un "jevi" na tele -en tele5 para máis inri-, aparte con todos os clichés estéticos, para mín que xa deberíamos ter superado...?
Bueno, a veces olvídome que neste país os grupos de metal máis seguidos son Warcry, Saratoga e Mago de Oz... XD
E por último, ¿porqué a xente se queixa que todo o que hai na televisión é unha merda, en especial en tele5, pero logo están enganchados á primeira basura que emiten?

2 comentarios:

Carlos Fernandez Villar dijo...

https://www.youtube.com/watch?v=1l91PsCNgQI&feature=player_detailpage#t=119s

Pois parece ser que non se olvidaron de mencionalos... Pobre Leo...

Claro que a mellor versión jebi de Hijo de la Luna segue sendo a de Mors Principium Est

Enuma Elis dijo...

Vaia! pero eso dame a mín que foi unha entrevista post-show, é decir, que pode que no programa en directo non o dixeran... pero.. pos bueno..