sábado, junio 04, 2011

Heeeeavy Metaaalsss!!! ouyeh


Twitter de Carmen Lomana
Qué grande! Ainda que se dice que pode non ser o seu twitter... pero o de Heavy Metals matoume XD
A todo esto, ¿porqué en España se sigue asociando esa imaxe de drogata, yonki, mendigo, satánico, ou euquesei qué máis ó seguidor jevimetaleiro? Creo que na maioría de países europeos evolucionaron bastante esa idea máis ben... ochentera e gigatronera... non?
Spain is different.

4 comentarios:

RMS dijo...

XDD Lomana si que es HM XDD

Grilo do Demo dijo...

Cuando empecé a escuchar gebi mi madre me dijo que le parecía bien "mientras no empieces con la estética jevi y la actitud jevi"; le pregunté qué entendía ella por actitud jevi y me dijo: "quemar contenedores y eso". Le dije que no pero me contestó que sí, que ella lo sabía porque era de su época y nosequemás.

Parte II. Años más tarde se encuentra con la madre de un antiguo compañero mío de la piscina, muy bueniño y educado, y viene contándome que ahora el chaval se hizo jevi también (de hecho creo que es el cantante de los Outsiders, igual te suenan, tienen tocado en el Castro y minibolos similares) y que comentaba con la señor que mira qué curioso, al final va a resultar que los jevis son los más pacíficos.

De todos modos, y aunque no llevo excesivas pintas, la verdad es que nunca noté que nadie me mirara raro ni se apartara de mí. Alguna vez me confundieron con una mujer, pero nah, nimiedades.

enlil dijo...

A mín xusto ontes, que tiven cena con ex-compañeiros de clase, e que son un pouquiño pijillos XD ata me dixeron: "a tí te gustaría salir en Orense, yo veo mucho gótico de tu estilo" XDD
Eu penso que todo esto se debe a que en España a cultura musical é moi baixa. O feito de que o único metal que se vexa na tele sexa nos anuncios de coches por exemplo, fai que se desconozca e incluso se desprecie o que non se entende. Eu sempre digo que en Estonia conocín a xente que ó falar dos grupos preferidos decía: U2, Katatonia, Bruce Springsteen, Metsatöll, Vanilla Ninja... (verificable, eran os gustos dunha rapaza que cantaba nun grupo de Pop que se chamaba Circles).
Eso por aquí, é complicadísimo de encontrar... e non creo que sexa bon, logo pasan cousas coma a que dice Grilo, ou coma que a mín se me crucen 4 malotillos de 20 anos e me empecen a decir "sataaaaaan sataaaaan!!" con cara de flipaos :O XDDD

enlil dijo...

@RMS: (momento chiste malo XD) ela máis que HM é H&M XD